شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش برنامه خندوانه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برنامه ی «خندوانه» از ابتدای مهرماه با تغییر پخش از ساعت 23 به 22:15 دقیقه به روی آنتن می‌رود‌.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

شب گذشته خندوانه با کوله‌ای پر از شور و اشتیاق به استقبال اول مهر و بازگشایی مدارس رفت، رامبد جوان بعد از گپ و گفت با دانش آموزان و شوخی با بچه‌ها‌، آرزو کرد سالی پر از شادی و خوبی را گذرانده باشید و سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان و دانشجو‌ها تبریک گفت‌.

بعد از بستن کمربندها و آمده شدن برای ساعاتی پر از خنده و شادی‌، با همفکری و نظرات حاضران استدیو شادی برنامه را به تمام دانش آموزان، معلم‌ها، مدیران، بابای مدرسه و حتی وزیر آموزش تقدیم کرد‌.
در ادامه بعد از برگزاری آیین همیشگی خندوانه و خندیدن جوان بیان کرد : من هیچ وقت نمی‌تونستم معلم یا ناظم خوبی باشم، نمی‌توانم جدی باشم و خودم را خراب می‌کنم و همیشه بعد از هر اخمی می‌خندیدم و بچه‌ها از من حساب نمی‌بردند‌.
جوان سپس خیلی درگوشی مسابقه 300 میلیون تومانی سامانه 780 را با مخاطبان در میان گذاشت و از تمام بچه‌ها خواست که همهمه کنند و نشنوند‌. جوان معتقد است که پول و برنده شدن د‌راین سن ربطی به بچه‌ها ندارد و نباید دغدغه‌ آن را داشته باشند‌.
بعد از پخش آیتمی و با موسیقی «بوی ماه مهر» نوستالژیی روزها‌ی خوش بازگشایی مدارس، اعلام آرای گروه دوم از مسابقه‌ی خنداننده اعلام شد، آرایی که رای بر برگزیده شدن مهران غفوریان در رقابتی صمیمی با نادر سلیمانی و راه یابی امیر مهدی ژوله با 2240846 رای به مرحله ی بعدی این مسابقه را خبر داد.
رامبد جوان به احترام تمام دانش آموزان و همه کسانی که با آغاز مهرماه کارشان شروع می‌شود، ساعت پخش برنامه را از ساعت 23 به 22:15 دقیقه تغییر داد‌. تا همه بتوانند «خندوانه» را تماشا کنند‌.
وی پس از پخش آیتم‌هایی از پشت صحنه و گلچینی از اجراهای استنداپ کمدین‌ها و گفتگو با مهمان‌های داخل استدیو، حضار و بیننده‌های این برنامه را به اجرای نمایشی توسط حسین پورکریمی بازیگر تئاتر دعوت کرد و با ورود و گزارشگری ناظم مدرسه ( نیما) این نمایش به اجرادر آمد.
حسین پور کریمی بعد از اجرای تن به تن دو کشتی‌گیر خود را به مردم معرفی کرد و گفت‌: 12 سال است که بازیگر تئاتر هستم و این عروسک‌ها که کپی یک نمایش خارجی است که با ایده و حرکات مخصوص به خودم آن را طراحی کردم و‌ به اجرا درآوردم.
*آبادان با 11 فصل عجیب و غریب
جناب‌خان با خاطره بازی دوران تحصیل خود وارد شد و از روزهایی گفت که عجایب تغییر فصل و آب و هوا را در تهران داریم می‌بینیم، با توجه به سفری که که دوشب گذشته به ماهشهر داشت گفت‌: آنقدر هوای ماهشهر گرمه کولر گازی هم که جواب نمیده، بلکه ازت یازده تا سوال میپرسه‌. آبادان برعکس تهران و شهر‌های دیگر 11 فصل دارد، خب بالاخره در یه مورادی باید تفاوتی با دیگر شهر‌ها و استان‌ها داشته باشد.
*شیطنت‌های جناب‌خان در مدرسه
بهترین خاطرات آدم در همان دوران مدرسه اتفاق می‌افتد‌. روز قشنگی بود کل کلاس یک دست سفید پوش، آرد رو ریخیتم روی پنکه سقفی و همین که معلم وارد کلاس شد پنکه را روشن کرد و تمام کلاس سفید شد‌. من در این کار دخالتی نداشتم فقط قلاب گرفتم تا یکی از بچه‌ها آرد را بریزه روی پنکه و گرنه ربطی به من نداشت‌. تنها چیز‌هایی که خیلی دوست داشتم زنگ تفریح، دستشویی رفتن، تغذیه، سمبوسه، فلافل، کالباس، نون و پنیر، سبزی، لقمه‌ها و خوراکی بچه‌ها بود که به زور می‌گرفتیم و می‌خوردیم.
*جناب‌خان به دنبال بچه ی دبستانیش می‌گردد
احلام و خانوداه‌اش بعد از شنیدن به مدرسه رفتن پسر بهنام شرط دیگری را پیش پای جناب خان گذاشتن‌. شرطی که جناب‌خان را مجبور کرد به دنبال بچه نداشته‌اش باشد تا او را اول مهر به مدرسه ببرد‌.
*الوعده وفا
ناصر ممدوح با توجه به قولی که در برنامه « خندوانه » به رامبد جوان و بینندگان داده بود در جمع جوانای که مستعد دوبله و کار صداپیشگی هستند قرار گرفت و در گفتگویی که داشت بیان کرد کار دوبله 40 درصد صدا و 60 درصد استعداد و توانایی است که امری ذاتی و درونی است.
ممدوح درپایان با آرزوی موفیقت و ایامی به کام، آرزوی سلامتی و لبی خندان برای همه کرد.
در ادامه ناظم مدرسه (نیما ) به همراه دستیارش وارد شدند و تک به تک برپا داد و ناخن‌ها‌، موها و نوع پوشش دانش آموزان را بررسی کرد، جوان هم با تبریک مجدد سال تحصیلی جدید به ناظم او را همراهی کرد‌.
بعد از پخش قسمتی از موسیقی «خندوانه» جوان طرح همسفره را یادآور شد و متنی را خواند که یاد آور روزهای خوش مدرسه و تداعی‌گر صف‌های پی‌در‌پی در حیاط، زنگ‌های ورزش، نیامدن معلم سر کلاس، گچ و تخته‌های سیاه و... بود.
در پایان این شب که تمام شادیش را مدیون انرژی پرقدرت دانش آموزان بود، آقای ناظم وارد شد و از بچه‌ها پای تخته سفید «خندوانه» امتحان املاء گرفت و به اصرار جوان آواز خواند‌.
زنگ آخر به صدا در آمد و حالا نوبت آن رسیده که کمربندها را بازکنیم و به احترام ملت شریف ایران بایستیم .
شاد باشید.
گزارش از: محدثه نعمتی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied