شمانیوز
شما نیوز

اقدامات دولت و مجلس برای رفع مشکلات معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شوهانی گفت: در صدد هستیم تا قدم های مثبتی برای فرهنگیان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش حوزه ی شمالی استان مسائل و تنگناهای آموزش و پرورش این شهرستانها را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

احمد شوهانی در سخنانی با عرض تسلیت جانباختگان واقعه منا و نیز تبریک عید سعید غدیر گفت : بطور خاص در جریان مسائل و موضوعات آموزش و پرورش و فرهنگیان استان هستم و بیشترین حضورم برای رفع تنگناها ی این دستگاه در وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به ضرورت توجه نمایندگان مجلس در مورد مشکلات به حق فرهنگیان و رفع تنگناهای اموزش و برورش تصریح کرد : وفاق و همدلی خوبی برای رفع مشکلات آموزش و برورش بین دولت و مجلس وجود دارد و در صددیم تا قدم های مثبتی برای فرهنگیان برداشته شود و آموزش و برورش بصورت ویژه در کانون توجه مسئولین قرار گیرد.

نماینده حوزه ی شمالی استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : برخورداری مرکز استان از فوق العاده نوار مرزی را به کارگروه ویژه ارجاع داده ام و خواستار اصلاحات لازم برای اعمال این حق قانونی به صورت خاص از مبادی ذیربط هستم .

شوهانی در پایان با شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده خطاب به مسئولین آموزش وپرورش استان گفت : بعنوان نماینده شما آمادگی این را دارم تا پیام شما و فرهنگیان را به سرعت منتقل و بیگیری نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied