شمانیوز
شما نیوز

ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان کمی خسته هستند/ کشاورز به هیچ وجه آمادگی حضور در مسابقه را نداشت

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه بازیکنان بعد از مسابقات لیگ در اردوی تیم ملی حاضر شده‌اند کمی خسته به نظر می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: روز گذشته اردوی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و دو جلسه ریکاوری را برای بازیکنان به اجرا در آوردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان به تازگی بازی‌های لیگ در نیم فصل نخست را به پایان رسانده‌اند، کمی خسته به نظر می‌رسیدند که البته تمرین ریکاوری روز گذشته شرایط آنها را بهتر کرد به طوری که امروز صبح آماده تر به نظر می‌رسیدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: صبح امروز تمرینات را پیگیری کردیم و طی آن تمرکز اصلی را روی بحث مالکیت توپ قرار دادیم. خوشبختانه بازیکنان در تمرین نوبت صبح امروز بسیار بهتر و با انگیزه ظاهر شدند. بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) هم دیگر تمرینات مورد نظرمان را ادامه خواهیم داد.

ناظم الشریعه از برگزاری دیدار درون اردویی بین ملی پوشان بزرگسال و امید خبر داد و گفت: تمرین فردا از ساعت 13 در سالن هندبال برگزار می شود چراکه زمین فوتسال ارومیه که بازی های ما مقابل روسیه در آن برگزار می شود، از جنس پارکت است و شبیه سازی خوبی از این نظر خواهد شد. در واقع فردا یک دیدار درون اردویی بین دو تیم امید و بزرگسالان برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین درباره شایعات مطرح شده در مورد دعوت محمد کشاورز به اردوی تیم ملی گفت: کشاورز از 3 هفته پیش دچار مصدومیت شده بطوری که تنها در دیدار پایانی نیم فصل اول لیگ برتر به میدان رفت. البته در آن دیدار پیروردی، بدنساز تیم ملی فوتسال در ورزشگاه حاضر بود و بازی وی را زیر نظر گرفت و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که وی به هیچ وجه آمادگی حضور در مسابقه را ندارد. بدون شک کشاورز برای ما ارزش بسیار زیادی دارد اما پیش از آن هم اعلام کرده بودم که با توجه به زمان بسیار کمی که در اختیار داریم، برای بازیهای تدارکاتی مقابل روسیه و ایتالیا مجبور هستیم صرفا از بازیکنان آماده استفاده کنیم.

ناظم الشریعه تاکید کرد: علیرضا وفایی هم تا حدودی شرایط کشاورز را داشت و حدود پنج هفته پیش مصدوم شد اما در دو بازی پایانی تیمش در نیم فصل نخست در زمین حاضر شد. با این وجود وی را با توجه به شرایط بدنی بهتری که نسبت به کشاورز داشت به اردوی تیم ملی فرا خواندیم اما در تمرینات فشار زیادی به وی نمی آوریم و در واقع میزان آمادگی و شرایط بدنی او را زیر نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied