شمانیوز
شما نیوز

کلایورت پیشنهاد سرمربیگری ایران را رد کرد!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یک روزنامه هلندی مدعی شد پس از اتمام مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ ستاره پیشین خط حمله بارسلونا و تیم ملی هلند پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اخیراً روزنامه هلندی «Amigoe» گزارش داد پاتریک کلایورت کاندیدای مربیگری تیم ملی «کوراسائو» است ولی فدراسیون فوتبال این کشور حوزه دریای کارائیب هنوز این خبر را تأیید نکرده است
راب جانسن، مدیر برنامه‌های کلایورت در این خصوص گفت: من چیزی در این مورد نمی‌توانم بگویم و بهتر است از خود مسئولان فدراسیون فوتبال کوراسائو در این خصوص بپرسید. براساس گزارش همین روزنامه هلندی کلایورت که در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان دستیار لوئیز فن‌خال فعالیت کرد در ماه جولای گذشته پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد و در ماه اکتبر هم کاندیدای سرمربیگری تیم ملی غنا بود. مدیر برنامه‌های کلایورت در ادامه عنوان کرد: کلایورت در حال حاضرa علاقه‌ای برای هدایت تیم ملی کوراسائو ندارد و بیشتر تمرکز خود را روی سرمربیگری در یک تیم باشگاهی گذاشته است، نه در رده ملی. به همین خاطر ترجیح می‌دهد تا زمانی که یک پیشنهاد خاص از سوی یک باشگاه اروپایی به او ارائه شود، منتظر بماند.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied