شمانیوز
شما نیوز

پرداخت‌ معوقات‌ بازنشستگان صنعت فولاد و آهن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت معوقات حقوق و پاداش سریع بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور خبر داد و گفت: روز گذشته با همراهی چند تن دیگر از نمایندگان مجلس با وزیر تعاون نشستی برگزار شد که در این جلسه مقرر گردید تمامی معوقات و پاداش بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور سریعا پرداخت و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان نیز یک ماه زودتر به حسابشان واریز شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سايت دنیای معدن نوشت، محسن صرامی فروشانی ، گفت: تجمع بازنشستگان شرکت فولاد و آهن کشور که به علت عدم پرداخت به موقع معوقات خود اعتراض داشتند باعث شد اینجانب همراه با آقایان محجوب، سید هادی حسینی و منصوری بیدکانی برای پیگیری این مشکل جلساتی را با مسئولان ذی ربط برگزار کنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته نیز اینجانب به اتفاق نمایندگان مذکور در دفتر وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی برای رفع مشکل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور نشستی داشتیم که در این جلسه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و آهن کشور، رئیس سازمان تامین اجتماعی حضور نیز داشتند و وزیر با لحاظ نظر نمایندگان حاضر در جلسه دستور داد تا راهکاری اتخاذ شود تا در اولین فرصت مشکلات این بازنشستگان حل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: آقای وزیر در جلسه روز گذشته به زیرمجموعه های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمامی معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد و آهن کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن ها واریز شود. صرامی فروشانی افزود: همچین مقرر شد در زمینه رفع دائمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و آهن جلسه ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مذکور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزرای صنعت، اقتصاد و تعاون جلسه ای تشکیل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: نمایندگان مجلس تمامی مسائل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن را تا دستیابی به نتیجه نهائی پیگیری خواهند کرد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied