شمانیوز
شما نیوز

دستگیری 17 عضو داعش با لباس زنانه-عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رادیو صدای عراق روز یکشنبه اعلام کرد، در چند روز گذشته 17 تروریست داعش که در حال فرار با لباس زنانه در منطقه دیالی بودند، دستگیر شدند. برپایه این گزارش، رادیو صدای عراق به نقل از صادق الحسینی رییس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی اعلام کرد: نیروهای نظامی با پشتیبانی نیروهای مردمی در 10 روز گذشته در جریان آزادسازی مناطق حمرین، العلم و البوعجیل 17 تن از داعشی هایی را که با لباس زنانه در حال فرار بودند، دستگیر کردند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برپایه این گزارش، رادیو صدای عراق به نقل از صادق الحسینی رییس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی اعلام کرد: نیروهای نظامی با پشتیبانی نیروهای مردمی در 10 روز گذشته در جریان آزادسازی مناطق حمرین، العلم و البوعجیل 17 تن از داعشی هایی را که با لباس زنانه در حال فرار بودند، دستگیر کردند.
الحسینی گفت که همه بازداشت شدگان برای بازجویی و تحقیقات به بغداد انتقال داده شدند. وی تاکید کرد که برخی از آنان اطلاعات بسیار مهمی دارند. الحسینی اشاره کرد که برخی رسانه ها به طور مغرضانه شکست های سنگین در آزاد سازی صلاح الدین و فرار تروریست های داعشی با لباس زنانه را مخفی می کنند اما افکار عمومی متوجه شده اند که پایان این سازمان تروریستی نزدیک است و این واقعیت آشکاری است. در روزهای اخیر نیروهای عراقی با همکاری نیروهای مردمی ضربات سختی به تروریست های داعش در تکریت وارد کرده اند به طوری که بیش از نیمی از شهر تکریت از تروریست ها پاکسازی شده و این شهر در آستانه آزادی کامل از دست تروریست های داعش قرار دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی