شمانیوز
شما نیوز

وضعیت جاده های شمالی کشور

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ترافیک چند کیلومتری حد فاصل شهر شیرگاه تا زیرآب  مازندران ، باعث کندی تردد خودروها در محور سوادکوه شده است.ترافیک در محور سوادکوه مازندران همچنان نیمه سنگین گزارش می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مسئولان پلیس استان مازندران اعلام کردند تردد خودروها در جاده هراز هم به سبب رانش کوه در منطقه ابتهاج ، به سمت مازندران یکطرفه شده است، رانندگانی که از سمت آمل به تهران در حرکت هستند، در بخشی از این جاده ، از مسیر فرعی به سوی تهران هدایت می شوند .

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: به علت رانش کوه و یکطرفه شده لاین عبوری خودروها در محور هراز منطقه ابتهاج در حدفاصل پلور تا گزنک تردد خودروها به سمت مازندران در این مسیر یکطرفه شده است و رانندگانی که از سمت آمل به تهران در حرکت هستند می بایست از سه راهی رینه در گزنک تا پلور را از مسیر دسترسی فرعی شهر رینه استفاده کنند.

به گفته سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران تا اطلاع ثانوی و تا بازسازی کامل منطقه آسیب دیده جاده تردد انواع کامیون و کامیونت و اتوبوس از محور هراز ممنوع است و تردد برای این وسایل نقلیه تنها از محور قائمشهر امکانپذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied