شمانیوز
شما نیوز

راهپیمایی مردم ورامین در حمایت از مردم یمن

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مردم مومن، بصیر و ولایت‌مدار شهرستان ورامین نسبت به تجاوز نظامی عربستان به یمن، روز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌ آمیز این اقدام غیرانسانی را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مردم مومن، بصیر، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین روز جمعه (چهاردهم فروردین ماه) با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌ آمیز نسبت به تجاوز نظامی عربستان به یمن ضمن محکومیت این اقدام غیرانسانی انزجار خود را از جنایت‌هایی که طی این حملات صورت گرفته است را به جهانیان اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: وارثان قیام 15 خرداد به تبعیت از پدران خود که با تمام وجود در برابر ظلم و ستم ایستادند با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز این جنایت بزرگ را محکوم می‌کنند.

وی گفت: مردم ولایت‌مدار ورامین روز جمعه چهاردهم فروردین ماه پس از اقامه نماز جمعه مسیر مصلی حضرت صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدای سید فتح‌الله را راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: وارثان قیام 15 خرداد در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای ضد استکباری و اعلام حمایت خود از مردم مظلوم یمن بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied