شمانیوز
شما نیوز

دعوت به استقبال مردمی از تیم مذاکرات هسته ای

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سعید الله بداشتی دستیار جوان مشاور عالی رییس جمهور و رییس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر حسن روحانی از عموم مردم به ویژه جوانان دعوت کرد از تیم مذاکره کننده هسته ای «استقبال مردمی» به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

متن دعوت الله بداشتی رييس ستاد جوانان و دانشجويان دکتر حسن روحاني به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم در سالروز جمهوري اسلامي، فرزندان راستين امام و رهبري، ياران انقلاب و سرمایه های ملت ايران حماسه اي آفريدند سترگ.

آنان با امید به فضل الهی و با بهرمندي از حرفه اي ترين ابزارهاي گفت و گو، منافع ملي را غنا بخشيدند و بار ديگر عزت مندی ایرانیان را به رخ جهانيان كشيدند.

دولتمردان تدبير و اميد به شايستگي به عهد خويش با ملت وفا كردند و حمايت هاي رهبري معظم انقلاب را به بهترين شكل پاسخ گفتند.

آنان به همه مدعيان و تنگ نظران و انحصارطلبان آموختند كه بايد از بیانیه های شعاری و نمایشی دوری جست و با اقتدار و صلابت، با عقل، منطق و تدبير از منافع مردم ايران دفاع كرد.

حداقل سپاس ما؛ تا پیش از برگزاری «جشن بزرگ هسته ای» در موعد مقرر، استقبال از «فرزندان انقلاب» است.

بر این اساس و به پاس سال همدلي و هم زبانی ملت و دولت، با دعوت از مردم شهيدپرور و آزادی خواه ايران و به خصوص جوانان و نسل امروز، خود را آماده استقبال از دكتر محمدجواد ظريف، مرد صلح و تدبير و ياران و همراهان او مي كنیم که به زودی جزییات این «استقبال مردمی و خودجوش» اعلام می شود.

به ياري خداوند اميدواريم و با توكل بر او در انتظار پیروزی نهايي ملت سربلند ایران هستیم.

سعيد الله بداشتي دستيار جوان مشاور رييس جمهور و رييس ستاد جوانان و دانشجويان دکتر حسن روحانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی