شمانیوز
شما نیوز

عکس های شادی مردم بعد از توافق هسته ای لوزان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شادی، قدردانی و حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، امشب نیز در خیابان‌های تهران ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

شادی، قدردانی و حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، امشب نیز در خیابان‌های تهران ادامه یافت.

به گزارش آنا، امشب طبق قراری که از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی تعیین شده بود، جمعی از مردم رأس ساعت 20 به خیابان‌ها آمدند تا شادی خود را از نتیجه مذاکرات هسته‌ای در لوزان نشان دهند.
جمعیتی که به همین منظور در خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان زرتشت تا میدان ولیعصر، حاضر شده بودند، با سر دادن شعارهای «روحانی روحانی، حمایتت می‌کنیم»، «ظریف مچکریم» و «دکتر ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد»، قدردانی خود را از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و شخص دکتر ظریف وزیر خارجه و رئیس جمهوری اعلام کردند.
همچنین سرود یار دبستانی من، بارها از سوی حاضران در خیابان ولیعصر همخوانی شد.
جمعیت حاضر در این خیابان، در اعتراض به واکنش‌های منفی نسبت به نتیجه مذاکرات لوزان، شعار «اسرائیل، دلواپس، پیوندتان مبارک» سر دادند.
طبق گزارش‌ها، همین وضعیت در بلوار کشاورز تهران برقرار بود و در برخی خیابان‌های دیگر تهران نیز شادی‌های خیابانی رأس ساعت 20 امشب برگزار شده که همچنان ادامه دارد.
قرار کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی این بود: امشب ساعت ۸ شب به خاطر تشکر از ظریف در هر شهر هستید به خیابان‌ها آمده و جشن بزرگی می‌گیریم برای رفع تحریم‌ها تا همه بفهمند از تفاهم راضی هستیم.
شب گذشته نیز شماری از مردم تهران به محض اعلام تفاهم میان ایران و 1+5، درحالی که وزیر امور خارجه کشورمان و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده ایران هنوز وارد تهران نشده بودند، با حضور در خیابان‌ها استقبال و رضایت خود را نسبت به تلاش‌های تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کردند.
صبح امروز، وزیر امور خارجه کشورمان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، در لحظه ورود به تهران و در پاویون فرودگاه مهرآباد، مورد استقبال جمعی از مردم تهران قرار گرفتند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied