شمانیوز
شما نیوز

مطالبات معلمان و فرهنگیان پرداخت می شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت : ۳۱۰ میلیارد تومان از مطالبات سال ۹۳ فرهنگیان شامل حق التدریس معلمان، اضافه کاری کارکنان، حقوق معوقه نیروهای قراردادی و سرباز معلم و حق الزحمه برگزاری امتحانات معلمان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: این مطالبات از محل اعتبارات سال ۹۴ تأمین شده است و به حساب فرهنگیان واریز می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش به استخدام ۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: استخدام این نیروها و پرداخت حقوق آنها صد میلیارد تومان برای این وزارتخانه بار مالی خواهد داشت که این اعتبار از محل صرفه جویی منابع نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش تأمین خواهد شد.

بطحایی افزود : امسال ۳۲ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش بازنشسته می شوند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به اجرای طرح توزیع شیر در مدارس اشاره کرد و گفت: این طرح با توزیع ۴۰ تا ۵۰ نوبت شیر بین دانش آموزان تا پایان سال گذشته اجرا شد و برای ادامه اجرای آن و تحقق وعده توزیع ۷۰ نوبت شیر میان دانش آموزان به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بطحایی افزود : امسال از بکارگیری معلمان بازنشسته در مدارس دولتی معذوریم اما این دسته از معلمان می توانند در مدارس غیردولتی به صورت حق التدریس به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: قرارداد بیمه طلایی با شرکت آتیه سازان حافظ ۳۰ اردیبهشت به پایان می رسد و اجرای این طرح و قرارداد جدید بیمه طلایی را با ۴ شرکت بیمه ای به مناقصه گذاشته ایم.

بطحایی افزود : در قرارداد جدید بیمه طلایی درصددیم بدون افزایش هزینه بیمه کیفیت خدمات درمانی را افزایش دهیم. منبع:دانشجو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied