شمانیوز
شما نیوز

خبر های زیبا از معلمان و آمورزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): خانم معلم این روزها به رغم آنکه در حال شیمی‌درمانی است، به مدرسه می‌آید و با تمام توان در کلاس درس حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

از این هفته در نظر داریم جدا از ارسال خبرها و گزارش‌ها درباره وضعیت آموزش و پرورش، برخی لحظات زیبایی که در «آموزش» و «پرورش» خلق می‌شود را معرفی کنیم.

* خانم معلم روزهای تلخ جدال با سرطان را در مدرسه می‌گذراند

روح‌انگیز کریمی، معلم فداکار کلاس دوم ابتدایی شهر کهنوج استان کرمان است؛ او به رغم آنکه به بیماری سرطان مبتلا شده است اما نمی‌تواند از دانش‌آموزان و مدرسه دور باشد.

خانم کریمی این روزها در حال شیمی‌درمانی است اما به مدرسه می‌آید و با تمام توان در کلاس درس حاضر می‌شود.

* بابای مدرسه، قطعه طلا گم شده را به صاحبش برگرداند

آقای بهرامی بابای مدرسه خیام شهر بروجن، طلای گرانبهای متعلق به یک مهمان نوروزی را پیدا کرد و آن را به صاحبش برگرداند. این بابای مدرسه گفت: حتی یک لحظه هم به ذهنم خطور نکرد که دست به این طلا بزنم چون خدا را در هر حال ناظر کارهای خود می‌دانم.

* دانش‌آموز سوم ابتدایی هم طلای گم‌شده را به صاحبش بازگرداند

بچه‌ها همیشه از بزرگترها الگو می‌گیرند؛ وقتی بابای مدرسه، قطعه طلای گم شده را پیدا می‌کند و به صاحبش باز می‌گرداند، دانش‌آموزان هم در این مسیر قدم بر می‌دارند.

جواد رحمانی دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی آموزشگاه جوادالائمه جوادیه بجنورد از توابع استان خراسان شمالی، انگشتری را که پیدا کرده بود، به صاحبش برگرداند.

آقا جواد در مسیر مدرسه انگشتری به ارزش 15 میلیون ریال پیدا کرد و به کمک خانواده و مدیر مدرسه، به صاحب انگشتر بازگرداند.

*‌ آقا سپهر به جمع باسوادها پیوست

سپهر کرد زنگنه که نوجوان معلول جسمی حرکتی است، این روزها با تلاش مدیر مدرسه روستای تل شور استان خوزستان به جمع با سوادان پیوسته است.

سپهر که از کودکی دچار معلولیت بوده است، می‌گوید: همواره شوق خواندن و یادگیری در دلم موج می‌زد، تا اینکه با پیگیری نهضت سوادآموزی و با تلاش آقای علی ورزیده مدیر مدرسه جهاد تل شور با سواد شدم و دوست دارم به تحصیلاتم ادامه دهم.

* اهدای قلک‌ها برای حمایت از کودکان سرطانی

جشن یاری در دبیرستان دوره اول شهیدان رامشه منطقه 2 تهران برگزار شد.

در این مراسم، قلک‌های محک که انباشته از کمک‌های نقدی(پول تو‌جیبی) دانش‌آموزان و مسولان مدرسه بود، به موسسه محک برای کودکانی سرطانی اهدا شد.

جشن شادی اهدای قلک‌ها برای کمک به دانش‌آموزان سرطانی، در دبستان شهید غروی ناحیه یک کرج نیز برگزار شد.

*نوه‌ها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در مدارس

هفته گذشته در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان روز همراه با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار شد.

در این مراسم شاد که با برنامه‌های متنوعی از جمله سرود، شعر، مسابقه‌خاطره گویی و قصه همراه بود، نوه‌ها به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان یک شاخه گل اهدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied