شمانیوز
شما نیوز

ملی پوش ایرانی تبعه آذربایجان شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در اقدامی غیرمنتظره ملی پوش تیم تکواندوی کشورمان تابعیت کشور آذربایجان را پذیرفت و برای این تیم مبارزه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ملی پوش وزن -80 کیلوگرم تیم تکواندوی بزرگسالان ایران با تغییر تابعیت خود به تیم ملی آذربایجان رفت تا برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند. میلاد بیگی که دی ماه گذشته به اردوی تیم کشورمان راه یافت و حتی با تیم ملی ایران توانست مقام قهرمانی جام فجر را بدست بیاورد و در حالی که از او به عنوان یکی از اصلی ترین امیدهای تکواندو کشور در مسابقات جهانی روسیه یاد می شد ترجیح داد تا برای کشور آذربایجان مبارزه کند.

ملی پوش ایرانی تبعه آذربایجان شد

این در حالی بود که در روزهای پایانی سال گذشته اعلام شده بود که وی آسیب دیده است و برای وی جایگزینی هم انتخاب شده بود، اما آنچه که از اردوی تیم ملی به بیرون درز کرد این بود که بیگی در اردوهای تیم ملی هم مربیان را به به انجام تصمیم خود تهدید کرده بود که در نهایت آن را عملی هم کرد. بیگی پس از قبول تابعیت آذربایجان برای این تیم در مسابقات آراد اوکراین هم به میدان رفت و در مسابقه فینال، بازی را به یونس ساری از ترکیه واگذار کرد و یک مدال نقره برای آذربایجانی ها کسب کرد. هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان به عهده رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندوی کشورمان است. قدس آنلاين

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied