شمانیوز
شما نیوز

مرد «زن نما» در خراسان‌جنوبی دستگیر شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مردی که با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی خود را به جای یک زن به کاربران معرفی کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس فتای استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان به خراسان جنوبي گفت: کارآگاهان پليس فتا هنگام رصد فضاي مجازي در يکي از شبکه هاي اجتماعي به صفحه اي برخورد کردند که صاحب صفحه با بارگذاري عکس يکي از بازيگران مشهور که شبيه به يکي از بازيگران ايراني بود، اعلام کرده بود که مالک اين صفحه بيرجندي است.

سرهنگ«حسيني» افزود: کارآگاهان با ردزني سايبري و شگردهاي خاص ورود به صفحه را آغاز کردند که مشخص شد صاحب صفحه علاوه بر بارگذاري تصاوير مستهجن و مبتذل طوري جلوه داده بود که درقبال دريافت وجه و حتي شارژ با کاربران رابطه نامشروع برقرار مي کند.

وي تشريح کرد: کارآگاهان با ايجاد تله سايبري مشخصات صاحب صفحه را در بيرجند پيدا کردند که با هماهنگي هاي قضايي به محل سکونت صاحب صفحه مراجعه و مرد 25 ساله را دستگير و تمام دستگاه هاي ديجيتالي وي کشف و به پليس فتا منتقل شد.

وي ادامه داد: با توجه به اين که صاحب صفحه قصد اشاعه بي بندوباري و ترويج فساد داشته و از همه مهم تر اين که با تصاوير زننده از کاربران پول و شارژ دريافت مي کرده مورد بازجويي قرار گرفت.

به گفته سرهنگ«حسيني» متهم از افراد سابقه دار بوده که هدف خود را فقط کسب درآمد عنوان کرده است.

اين مقام انتظامي اعلام کرد: کاربراني که با اين صفحه ارتباط داشتند براي حفظ آبروي خود از متهم طرح شکايت نکردند. افرادي که به هر طريق مورد کلاهبرداري قرار گرفتند مي توانند شکايت خود را تسليم مراجع قضايي يا پليس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied