شمانیوز
شما نیوز

درخواست نمایندگان مجلس در پی تجمعات معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به تجمعات فرهنگیان خواستار رسیدگی هر چه سریعتر دولت و مجلس به رفع مشکل این قشر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

امیر خجسته در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: امروز فرهنگیان یکی از موضوعات مهم کشور هستند، خوشبختانه این حس به مجلس منتقل شده و نمایندگان در نطق‌ها و تذکرات خود از این مساله صحبت می‌کنند، دولت و صداوسیما و وزارتخانه مربوطه نیز در این مورد بحث می‌کند اما تا به حال اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: بحث نظام هماهنگ را مطرح می‌کنند که در واقع این نظام هماهنگ نظام ناهماهنگ است و فرهنگیان مورد توجه نیستند، به علاوه بحث نظام رتبه‌بندی معلمان را مطرح می‌کنند که فرهنگیان اعتقادی به این مساله ندارند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش 160 تا 600 هزار تومانی حقوق معلمان عادلانه نیست این در حالی است که بعضی از ادارات در سال دو تا سه بار افزایش حقوق دارند و یا کمک‌های جنبی دریافت می‌کنند.
خجسته تاکید کرد: تجمع فرهنگیان در جلوی مجلس و وزارتخانه دلیل بر این نیست که آنها معترض به نظامند، آنها به نظام و ولایت عشق می‌ورزند و اعتراض آنها به تفاوت تبعیض است، معلمان می‌گویند ما فقیر نیستیم بلکه از فقر و تبعیض رنج می‌بریم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که دولت و مجلس هر چه سریعتر و قبل از هفته معلم به موضوع فرهنگیان توجه ویژه داشته باشند و به حرف اکتفا نکنند بلکه در عمل توجه خود را نشان دهند.

وی در پایان به گرانی نان و حذف یارانه نیز انتقاد کرد و گفت: امید مردم به نان است، دولت با حذف یارانه نان قیمت آن را گران نکند./ ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied