شمانیوز
شما نیوز

شروع ثبت نام کاروان اربعین حسینی در اروپا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در جنبشی که انجمن اربعین حسینی در اروپا به راه می‌اندازد، قرار است زائران کشورهای اروپایی به زیارت نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، مشهد الرضا(ع)، قم، مسجد جمکران و حرم امام خمینی(ره) بروند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): انجمن اربعین حسینی در اروپا قصد دارد کاروانی را برای زیارت اربعین حسینی در سال 2015 به راه بیاندازد. در این جنبش عظیم بین المللی زائران کشورهای اروپایی به زیارت نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، مشهد الرضا(ع)، قم، مسجد جمکران و حرم امام خمینی(ره) خواهند شتافت.

این حرکت در سال جاری به صورت یک پرواز کامل صورت خواهد گرفت که در آن زائران از ملیت های مختلفی همچون شیعیان لبنانی، عراقی، ایرانی، افغانستانی، ترک، کرد، پاکستانی و هلندی حضور خواهند داشت. بناست که در این سفر محبین اهل بیت علیهم السلام از اهل سنت نیز حضور داشته باشند.

اطلاعیه انجمن اربعین حسینی در اروپا بدین شرح است:

آغاز ثبت نام کاروان - اربعین حسینی 2015
همراه با زیارت :
نجف - کربلا - کاظمین - سامرا - مشهد الرضا - قم - مسجد جمکران - حرم امام خمینی ( ره)
از کشورهای اروپایی
تاریخ حرکت روز پنج شنبه 26/11/2015 و برگشت روز یکشنبه 13/12/2015
مدارک لازم جهت ثبت نام:
1- کپی گذرنامه ( از روز حرکت6ماه اعتبار داشته باشد ) 2- یک قطعه عکس (دیجیتال)
3- کپی کارت بیمه 4- پرداخت اول، یک سوم هزینه سفر(300 یورو)
آدرس ایمیل:
ya_zamene_ahoo@hotmail.com
شماره تماس:
0031681324680
زیارت اربعین حسینی همه ساله با شور و اشتیاق وافری از سوی کشورهای مختلف برگزار می شود و همه ساله بر تعداد زائران افزوده می‌شود. تا جائی که سال گذشته تعداد بسیار زیادی از زائران به مرزهای کشور عراق شتافتند و تنها با ارائه پاسپورت از مرزها می گذشتند.
فرهنگ سازی و آموزش های بیشتر و بستر سازی مناسب از قبیل مدیریت اسکان، تردد، امکانات ارتباط شخصی با کشور مبدأ، آموزش های دوره ای از طریق صدا وسیما و موراد متعدد دیگر باید از سمت نهادهای دولتی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا بر شکوه این حماسه بیافزاید.
منبع: فرهنگ نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied