شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد «نظام استخدام و پرداخت‌های ویژه فرهنگیان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در یکی از احکام برنامه ششم توسعه پیشنهاد کرده‌ایم تا نظام استخدام و پرداخت‌های فرهنگیان، ویژه فرهنگیان شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت طرح ویژه مرخصی زایمان ارائه شده توسط وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: در یکی از احکامی‌ که در برنامه ششم توسعه پیشنهاد کرده‌ایم، به دنبال این هستیم تا نظام استخدام و پرداخت‌های فرهنگیان خاص و ویژه فرهنگیان شود.

وی افزود: ما یکی از دستگاه‌هایی بودیم که علی‌رغم مشکلات بسیار، مرخصی 9 ماه زایمان را برای بانوان فرهنگی اجرایی کردیم تا فرهنگیان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

بطحایی ادامه داد: روی چارچوب طرحی که وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد، کار کردیم اما آن را متوقف کردیم تا تکلیف این حکمی که برای برنامه ششم پیشنهاد کرده‌ایم، روشن شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک تکلیف این حکم روشن می‌شود که آیا آن طرح قبلی را ادامه دهیم یا روی این حکم جدید که به تصویب خواهد رسید، کار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied