شمانیوز
شما نیوز

توضیحات آموزش‌‌ و پرورش در خصوص خودکشی دانش‌آموز در مدرسه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): آموزش‌ و پرورش در خصوص خبر خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی در مدرسه گفت:‌ این دانش‌آموز به لحاظ درسی و انضباطی در حد بالایی بود و مشکلاتی در خارج از مدرسه داشته که متأسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار افتاده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در بخشی از این خبر آمده بود:‌ محمد دانش‌آموز یکی از مدارس متوسطه اول ساعت 9 صبح امروز در سرویس بهداشتی مدرسه خود را حلق آویز کرد.

آموزش و پرورش با صدور جوابیه‌ای به این خبر اعلام کرد:‌ دانش‌آموز محمدپارسا یلی‌نژاد از دانش‌آموزان بسیار مثبت، درس‌خوان و منضبط مدرسه بوده که رابطه عاطفی تنگاتنگی با مدیر، معاونان، دبیران و سایر دانش‌آموزان داشته است.

پارساپور رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه ضمن اظهار تأسف از این رخداد تلخ گفت:‌ نمرات دانش‌آموز مرحوم در حد عالی و نشان دهنده این موضوع است که از لحاظ درسی و انضباطی در حد بالایی بوده است.

آنچه مسلم است و از تحقیقات حاصل شده به دست آمده، دانش‌آموز مشکلاتی خارج از مدرسه داشته که متأسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار رخ داده است. ضمن اینکه محمدرضا علوی مدیر مدرسه و دبیر دینی مدرسه این دانش‌آموز را درس‌خوان، مرتب و مؤدب معرفی کرده‌اند.

دانش‌آموز موصوف در اول وقت شنبه سوم بهمن 1394 اقدام به خودکشی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied