شمانیوز
شما نیوز

محبوب ترین فیلم های جشنواره تا امروز

نتایج شمارش آرای مردمی فیلم های به نمایش در آمده بخش سودای سیمرغ در دومین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که از میان ۲۲ فیلم ۱۰ هزار و ۴۱۰ آرا اخذ شد.

justify;padding: 10px;">

مهر: نتایج شمارش آرای مردمی فیلم های به نمایش در آمده بخش سودای سیمرغ در دومین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که از میان ۲۲ فیلم ۱۰ هزار و ۴۱۰ آرا اخذ شد.
محبوب ترین فیلم های فجر تا امروز
طبق داوری انجام گرفته در روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه فیلم های «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان بدون ترتیب و بر طبق حروف الفبا در ردیف بهترین فیلم ها از نگاه تماشاگران قرار گرفته است.
جدول انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران تا پایان برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به صورت روزانه از سوی خانه سینما منتشر می شود.
همچنین شب گذشته بین تماشاگران فعال در بخش آرای مردمی قرعه کشی و به سه نفر از آنها سکه بهار آزادی اهدا شد.
طبق داوری انجام گرفته در روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه فیلم های «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی، «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «آااادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بدون ترتیب و بر طبق حروف الفبا در ردیف بهترین فیلم ها از نگاه تماشاگران قرار گرفته بودند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied