شمانیوز
شما نیوز

فرهنگیان کلیک کنند

آموزش و پرورش با حل مشکل بیمه فرهنگیان خواست تا در یک نظر سنجی اعلام کنند بیمه تکمیلی درمان تا چه حدی توانسته است نیازهای درمانی شما را تامین کند؟

justify;padding: 10px;">

خبرآنلاین: آموزش و پرورش با حل مشکل بیمه فرهنگیان خواست تا در یک نظر سنجی اعلام کنند بیمه تکمیلی درمان تا چه حدی توانسته است نیازهای درمانی شما را تامین کند؟
بیمه تکمیلی فرهنگیان از سال 89 تحت عنوان «بیمه طلایی» به اجرا درآمد و توانست بخشی از دغدغه های درمانی فرهنگیان را پوشش دهد. اما در این مسیر همواره با مشکلاتی مواجه شد که ارتقای بیمه تکمیلی را به یکی از مطالبات رفاهی این قشر بدل کرد. به طوریکه هموراه بخشی از مشکلاتی که کاربران فرهنگی در این صفحه اعلام می کردند به این موضوع اختصاص داشت.
سرانجام در سال جاری برای نخستین بار اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به شیوه صندوقی دنبال شد . با اعمال شیوه صندوقی، بیمه تکمیلی فرهنگیان کمترین افزایش را نسبت به سال قبل داشت به طوریکه 26 هزار تومان حق بیمه تکمیلی ماهانه در سال 93 به 30 هزار تومان در سال 94 افزایش یافت که نیمی از آن از سوی بیمه شده پرداخت می‌شود. در حال حاضر بیش از یک میلیون و700 هزار نفر بیمه شده هستند که شامل کارمندان رسمی و قراردادی و افراد تحت تکفل آنها می‌شود.
از این رو روابط عمومی آموزش و پرورش در یک نظر سنجی از فرهنگیان خواسته تا میزان رضایت خود را با مراجعه به سایت www.medu.ir اعلام کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied