شمانیوز
شما نیوز

فردوسی پور کدام فیلم را دوست دارد؟

در خصوص بهترین فیلمی که تاکنون در جشنواره دیده گفت: در ابتدا باید بگویم خودجوش فیلم‌های خوب را می‌بینم، اما این بار به پیشنهاد دوستان فیلم «ابد و یک روز» را دیدم که بسیار فیلم خوبی بود. این فیلم انتظارات من را در قالب فیلمی استاندارد و سینمایی جذاب برآورده کرد. امیدوارم «لانتوری» هم مورد رضایتم قرار بگیرد.

justify;padding: 10px;">

باشگاه خبرنگاران جوان: عادل فردوسی‌پور کارشناس فوتبال و مجری برنامه «نود» که چند شبی است برای دیدن فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به کاخ جشنواره واقع در برج میلاد می‌آید، در خصوص بهترین فیلمی که تاکنون در جشنواره دیده گفت: در ابتدا باید بگویم خودجوش فیلم‌های خوب را می‌بینم، اما این بار به پیشنهاد دوستان فیلم «ابد و یک روز» را دیدم که بسیار فیلم خوبی بود. این فیلم انتظارات من را در قالب فیلمی استاندارد و سینمایی جذاب برآورده کرد. امیدوارم «لانتوری» هم مورد رضایتم قرار بگیرد.
وی درباره علاقه‌اش نسبت به حضور در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: علاقه من نسبت به حضور در جشنواره فیلم فجر به دوران دانشجویی برمی‌گردد. آن زمان عادت داشتیم این کار را انجام دهیم. چنانچه برای دیدن فیلم‌ها در صف‌های طولانی می‌ایستادیم. این حس خوب و علاقه زیاد برای دیدن فیلم‌ها تا به امروز ادامه دارد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
فردوسی‌پور در مورد کیفیت جشنواره فیلم فجر سال‌های قبل (دوران دانشجویی‌اش) و چند سال اخیر اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر همیشه شور و هیجان داشته، اما فکر می‌کنم تا حدودی آن زمان استقبال و شور و هیجانش بیشتر بود.
وی در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه خیلی‌ها معتقدند نقدهای صریح فردوسی‌پور به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند، آیا اگر این نمونه نقد بیشتر در سینما به چشم می‌خورد، بهتر نبود عنوان کرد: نقد مقوله‌ای است که به پیشرفت فیلم‌ها خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود آثار بیشتر دیده شود. پس اگر بتوانیم نقدهای منصفانه و صریحی داشته باشیم به نتایج خوبی خواهیم رسید.
وی در خصوص ژانر مورد علاقه‌اش در سینما اظهار داشت: ژانر و موضوعات اجتماعی را بیشتر دوست دارم. به عنوان نمونه فیلم «ابد و یک روز» با وجود اینکه کمدی نبود و قصه تلخی داشت؛ اما برای من بسیار جذاب بود.
فردوسی‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد دیدن فیلم‌های خوب خاطرنشان کرد: همیشه قبل از دیدن فیلم‌های خوب و دیدنی تحقیق و بررسی می‌کنم و سعی من بر این است که فیلم‌های قابل تامل و جذاب را مشاهده کنم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied