شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد جالب توجه برای جرج کلونی

چنینگ تیتوم بازیگر جوان و موفق فیلم‌های اکشن می‌گوید آماده است تا سهم دستمزد خودش را به جورج کلونی بدهد تا او را در نقش «مجیک مایک» یا مایک جادویی و در قسمت سوم این فیلم ببیند.

justify;padding: 10px;">

بانی فیلم: چنینگ تیتوم بازیگر جوان و موفق فیلم‌های اکشن می‌گوید آماده است تا سهم دستمزد خودش را به جورج کلونی بدهد تا او را در نقش «مجیک مایک» یا مایک جادویی و در قسمت سوم این فیلم ببیند.
او گفته: اگر او بپذیرد در نقش مجیک مایک بازی کند، من همه سهمم از پولی را که بابت این نقش می‌گیرم، می‌دهم. تیتوم افزود: همه سهم من مال کلونی!
تیتوم حتی یک اسم احتمالی هم برای شخصیتی که می‌خواهد کلونی نقش او را بازی کند ارایه کرده است و گفته: فکر می‌کنم او باید با یک اسم عملی در این فیلم ظاهر شود. اسمی که اصلا نتوانی آن را عقب بزنی.
او در ادامه به کلونی پیشنهاد کرده: جورج بزرگ چطوره؟
«مجیک مایک» فیلمی در سبک کمدی-درام به کارگردانی استیون سودربرگ است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. داستان این فیلم درباره یک رقصنده مرد است. داستان آن به طور کلی از زندگی چنینگ تیتوم بازیگر نقش مجیک مایک، الهام گرفته ‌است.
این در حالی است که جورج کلونی به زودی در افتتاحیه جشنواره فیلم برلین با اولین نمایش جهانی فیلم «درود بر سزار» ساخته برداران کوئن دیده خواهد شد. او در این فیلم کمدی در نقش بازیگری از هالیوود بازی می‌کند و جاش برولین و چنینگ تیتوم نیز دیگر همبازی او هستند. اسکارلت جوهانسون و جونا هیل، تیلدا سوینتون و رالف فاینس نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.
این فیلم کمدی مسایل هالیوود و تهیه کنندگان را در مرکز توجه قرار داده است. شخصیت اصلی مردی به نام ادی منیکس است که شغل عجیبی دارد. او یک فیکسر یا به عبارت بهتر «کار درست کن» است.
ادی که برای کمپانی‌های هالیوودی کار می‌کند وظیفه ای ندارد جز روبه‌راه کردن فسادهای بازیگران هالیوودی تا آنها و به طبعشان کمپانی‌ها وجهه خود را از دست ندهند و فیلم‌ها با اقبال مردم و خانواده‌ها مواجه شود. جورج کلونی قرار است با همسرش امل عمل‌الدین در افتتاحیه جشنواره فیلم برلین حضور یابد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied