شمانیوز
شما نیوز

حامد بهداد معترض شد

نشست خبری فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی در برج میلاد با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

justify;padding: 10px;">

باشگاه خبرنگاران جوان: نشست خبری فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی در برج میلاد با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.
حامد بهداد معترض شد
در ابتدا محسن بیگ‌آقا که نقش منتقد این جلسه را برعهده داشت، گفت: در خصوص فیلم چند نگرانی در چند بخش مختلف داشتم که خوشبختانه رفع شد اما در خصوص پایان فیلم مشکل دارم چون به واقع پرداخته نشده به گونه‌ای که مخاطبان به درستی تشخیص دادند که در انتهای فیلم چه اتفاقی رخ می‌دهد البته نباید از بازی‌های بسیار خوب لحظه‌های فیلم غافل شد.
در ادامه هاتف علیمردانی کارگردان فیلم بیان کرد: «هفت ماهگی» محصول تیمی است که سال‌ها در کنار هم قرار دارند. قبل از هر چیز از بهداد تشکر می‌کنم که واقعا کار سختی را انجام داد و به لشکری‌قوچانی گفتم اگر قرار است بهداد بازی نکند چه بهتر که کار نکنم.
وی افزود: این فیلم مانند بیشتر فیلم‌های من روی بازیگر تکیه دارد و برای اولین بار بند دکوپاژ و میزانسن رها شدم.
علیمردانی ادامه داد: البته از حمایت‌های بی‌دریغ لشکری‌قوچانی و تصادف باران کوثری نباید غافل شد در خصوص فیلم‌نامه نیز می‌گویم که به خاطر حادثه‌ای که برای کوثری اتفاق افتاد هیچ تغییری نکرد و طبق آن پیش رفتم.
کارگردان «کوچه بی‌نام» اضافه کرد: شاید باید از ساختن فیلم‌هایی با موضوع تکراری دست برداریم اما نمی‌توان از برخی موضوعات گذشت. دغدغه من در «هفت ماهگی» تقابل مدرنیته و سنت بود که محصول آن آدم‌های تازه به دوران رسیده است که نمی توانم خودشان را با شرایط وفق بدهم. بحث خیانت در «هفت ماهگی» بخش کوچکی از قصه است.
این کارگردان در مورد ممیزهایی که به فیلم وارد شده، عنوان کرد: ممیزی‌های فیلم به طور کامل انجام شده و پروانه نمایش نیز گرفته‌ایم.
علیمردانی در ادامه صحبت‌های خود گفت: فرشته صدرعرفایی از همه نظر حرفه‌ای است. امیدوارم همه بازیگران این اخلاق حرفه‌ای را از او یاد بگیرند. چیز دیگری که باید به آن اشاره کنم این است بخاطر فضای ناتورالیستی فیلم تمام لوکیشن‌های آن‌ را ساختیم که این بخش مهم از «هفت ماهگی»است.
در ادامه حامد بهداد عنوان کرد: خیلی خوشحالم که با گروه حرفه‌ای کار کردم و امیدوارم این فیلم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.
وی افزود: ای کاش تصادفی که سر صحنه برای کوثری رخ داد، اتفاق نمی‌افتاد اما این باعث نشد که وقفه‌ای در فیلم ایجاد شود که از این بابت خوشحالم.
بهداد در بخشی از صحبت‌های خود با بیانی طنزآمیز گفت: اگر علیمردانی بهترین فیلم خود را تا به این لحظه نساخته من هم هنوز بهترین نقشم را بازی نکردم.
منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده «هفت ماهگی» بیان کرد: در ابتدا بگویم که «کوچه بی نام» از 23 بهمن اکران می‌شود و اما فیلم «هفت ماهگی» را به خاطر پرداخت به مشکلات عمقی نسل جوان دوست دارم و بعد از «کوچه بی‌نام» دومین فیلمی است که به شکل جدی به مشکلات جوانان می‌پردازد. در ادامه هم اگر شرایط شود، تمایل دارم بخش سوم مشکلات جوانان در بخش رانت اقتصادی رانتی را در فیلم سومم با موضوع جوانان بسازم.
باران کوثری عنوان کرد: همکاری مجدد با این فیلم و عوامل حرفه ای آن باعث خشنودی من است و زمانی که گروهی از من دوباره دعوت برای همکاری می‌کنند به معنی تأیید کار من است.
فرشته صدرعرفایی اظهار داشت: خوشحالم که با علیمردانی و گروه ثابت و حرفه‌ای او همکاری کردم البته جای پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، محمود کلاری خالی است و در نهایت امیدوارم اتفاقات خوبی برای فیلم بیفتد.
افشین امیرعشایری طراح صحنه و لباس، امیر ادیب پور تدوین گر،افشین عزیزی آهنگساز فیلم به اتفاق نظر از همکاری با گروه حرفه‌ای «هفت ماهگی» ابراز خرسندی کردند و به همکاری چندساله با هاتف علیمردانی اشاره داشتند. البته عزیزی گفت که چون علیمردانی قبلا کارهای موسیقی انجام میداده در این زمینه کار من بسیار سخت بود.
باران کوثری در بخش دیگری صحبت‌های خود در خصوص گریم بعد از تصادفش سر صحنه فیلم گفت: نیمه دوم فیلم تصادف کردم و حالت‌های صورت من طبیعی بود و اصلا گریم نداشتم و نمی توان در این بخش نقدی به گریمور فیلم وارد کرد.
از حاشیه های جلسه نقد و بررسی فیلم «هفت ماهگی» می‌توان به شیطنت‌های حامد بهداد اشاره کرد. همچنین او در جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی گفت: این چه شیوه غلطی است که جلسات نقد و بررسی فیلم ها در صبح برگزار می شود. این ظلم به خبرنگاران است و آن ها باید به این تصمیم غلط اعتراض کنند
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied