شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت مدیر بازداشتی وزارت ارتباطات

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر ارتباطات : به محض اینکه از اخبار مشکوک منتشر شده درباره یکی از مدیران مطمئن شدیم، مدیر را عزل کردیم اما این قرارداد و این مدیر مربوط به دولت قبل است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمود واعظی در جمع خبرنگاران درباره خبر دیروز مبنی بر بازداشت یک مدیر دولتی در شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات در ارتباط با پرونده دستگیری دلال مخابراتی اظهارداشت: یک قراردادی قبل این دولت منعقد شده و مدیر مربوطه نیز قبل از این دولت بوده است.

وی گفت: اخباری در این زمینه مطرح شد و پس از اینکه اخبار را بررسی کردیم وقتی مطمئن شدیم یکی از مدیران چنین مطلبی درباره‌اش گفته می‌شود او را عزل کردیم.

وی گفت: هم‌اکنون از این مدیر بازجویی می‌کنند و آیا اینکه این اخبار درباره او صحیح است یا خیر من نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

واعظی تاکید کرد: این دولت و شخص من از روز اول سیاستمان شفافیت بوده است و با فساد مخالف بودم و به محض اینکه چنین اخباری درباره این مدیر شنیدم گروهی را برای بررسی این موضوع هماهنگ کردم.

واعظی گفت: اگر مشخص شود که در این قرارداد قیمت بالاتر بوده حتماً اصلاح خواهد شد و قوه قضاییه نیز در این مورد در حال انجام اقدامات لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied