شمانیوز
شما نیوز

بررسی ابعاد درگیری مأموران شهرداری منطقه ۲ با کارکنان کارواش در صحن شورا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جایی که قانون و حکم قضایی وجود دارد، نیاز به درگیری و نزاع نیست، گفت: شورا ابعاد درگیری ماموران شهرداری منطقه ۲ با پرسنل کارواش را در صحن بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

با اشاره به فیلم منتشر شده از درگیری و نزاع مأموران شهرداری منطقه 2 و کارکنان کارواش،اظهار کرد: قبل از درگیری که فیلم آن منتشر شده است دو شب جلوتر مأموران شهرداری منطقه 2 به محل کارواش مراجعه کرده و در واقع درگیر ابتدایی بین ماموران شهرداری و کارکنان کارواش رخ داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق در خصوص اتفاق صورت گرفته اظهار نظری کرد،بیان داشت: بعد از این اتفاق تعدادی از اعضاء به محل درگیری مراجعه کردند و گزارشاتی را تهیه کردند.

شاکری ادامه داد: این کارواش جزء زمین‌های مسجد بود و در واقع بایستی عقب نشینی کند که البته بخشی از درگیری هم به همین خاطر بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بیان داشت: بنده بعد از این اتفاق با شهردار منطقه 2 صحبت کرده‌ام و در توضیحات شهردار را نیز شنیده‌ام که در اسرع وقت این موضوع در صحن شورا بررسی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نبایستی حق و حقوقی از هیچ کس چه کارکنان کارواش و یا مأموران شهرداری منطقه 2 ضایع شود،گفت: نباید همانند آتش سوزی در خیابان جمهوری عجولانه تصمیم بگیریم و ابعاد حادثه بایستی مورد تحلیل قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied