شمانیوز
شما نیوز

لزوم تدوین ضوابط طرح تفصیلی شهر یزد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: انضباط شهرسازی در حال حاضر غیرقابل کنترل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: انضباط شهرسازی در حال حاضر غیرقابل کنترل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، محمدرضا نقصان‌محمدی در جلسه شورای شهر یزد با تایید مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به انضباط شهرسازی در یزد تاکید کرد: برای رفع این مشکل باید از پرداختن به جزئیات، دوری و بیشتر به کلیات توجه کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بر لزوم تدوین ضوابط طرح تفصیلی شهر، تاکید و اظهار کرد: اجرای طرح تفصیلی نیازمند تعامل و همکاری همه نهادهای مربوطه و برگزاری جلسات مختلف در این رابطه است.

حجت الاسلام عباس زارع، رئیس شورای شهر یزد به طرح‌های آماده در سطح شهر اشاره کرد و افزود: بعضی طرح‌ها مثل بلوار شهیدان گمنام آماده بهره‌برداری است اما به دلیل مشکلات جزیی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند تعامل اداره راه و شهرسازی با شهرداری است. امیدواریم این بلوار هرچه زودتر مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

در این نشست همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مسائلی همچون تعامل اداره راه و شهرسازی با شهرداری با در نظر گرفتن صلاح شهر، زمین‌خواری و واگذاری زمین‌های خارج از محدوده به قشر کم درآمد و اجرا نشدن طرح تفصیلی در سطح شهر را مطرح کردند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied