شمانیوز
شما نیوز

افتتاح بازار ماهی شیلات بندرعباس

بازار ماهی شیلات بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی، همزمان با هفتمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

بازار ماهی شیلات بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی، همزمان با هفتمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری، استاندار هرمزگان در مراسم افتتاحیه این بازار گفت: توسعه بازارچه‌های محلات با هدف عرضه مستقیم کالا و قیمت مناسب کار پسندیده‌ای است و هر طرحی که در راستای رفاه مردم باشد مورد حمایت دولت است.

وی افزود: دسترسی راحت شهروندان، قیمت و کیفیت مناسب و محیط بهداشتی از ویژگی‌های این بازارچه است که با مشارکت تعاونی شیلات و بخش خصوصی با سرمایه ٢٠ میلیارد ریال احداث شده است. توسعه بازارچه ها در همه محلات بک ضرورت است چرا که رفاه مردم از برنامه‌های دولت است

جادری با بیان اینکه از بخش خصوصی حمایت لازم را در همه زمینه‌ها داریم، افزود: باید به سمتی برویم که چنین قابلیت هایی در دسترس همه مردم باشد و تهیه مستقیم کالا با قیمت مناسب براحتی برای مردم مقدور باشد.

سید پرویز محبی، مدیر کل شیلات هرمزگان نیز در ادامه افزود: بازار ماهی شیلات بندرعباس بنا به تاکید استاندار هرمزگان در شورای تنظیم بازار، پیگیری و احداث شد تا آبزیان با قیمت منصفانه و کیفیت مطلوب به دست مردم برسد.

وی تصریح کرد: فضای این بازار سوله متروکه‌ای بود که به منظور ارایه خدمات بهتر در زمینه عرضه آبزیان به تعاونی کارکنان شیلات واگذار شد.

وی با اشاره به اهداف احداث بازار ماهی شیلات گفت: مهمترین هدف احداث این بازار، دسترسی آسان مردم شرق بندرعباس به محصولات آبزیان بود. همچنین این مرکز به عنوان مرکز خرید آبزیان برای توریست‌هایی که وارد بندرعباس می‌شوند در نظر گرفته شده تا بتوانند به عنوان سوغات آبزیان را خریداری کنند.

محبی با بیان اینکه در این بازار ماهی‌های آب شیرین به صورت زنده و در آکواریوم عرضه می‌شود، افزود: در این بازار ماهی‌ها هم به صورت منجمد و هم به صورت زنده عرضه می‌شود که امیدواریم موجب رضایت بیشتر مردم شود.

وی با بیان اینکه ماهیان زنده، پرورشی و محصول شمال کشور هستند، افزود: در حال حاضر ماهیانی که به صورت زنده عرضه می‌شوند از محصولات پرورشی شمال کشور هستند و امیدواریم در آینده نزدیک ماهی‌های پرورشی آب شور جنوب به ویژه هرمزگان نیز در این بازار عرضه شود.

اسدالله خواجه زاده، مدیرعامل شرکت فین گسترش که به عنوان سرمایه گذار بازار ماهی شیلات نیز در این مراسم حضور داشت نیز گفت: عملیات احداث بازار ماهی شیلات هرمزگان از اردیبهشت، آغاز شده و در دی 94 به اتمام رسید. این بازار ماهی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و به مساحت 1800 مترمربع احداث شده و شامل فروشگاه عرضه آبزیان و هایپرمارکت است.

وی خاطرنشان کرد: بازار ماهی شیلات هرمزگان برای 72 نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied