شمانیوز
شما نیوز

نامه‌ نماینده مجلس به رزمندگان مدافع حرم

امروز کوچه‌های بغداد و نجف و بصره و کربلا، محله‌های ضاحیه بیروت و نبطیه و بنت جبیل، میادین «دمشق و لاذقیه» و خیابان‌ها و گلزارهای شهدای تهران و قم و مشهد و اصفهان و سره‌های کابل و بامیان و هرات و اجساد مطهر شهدای مدافع حرم، مأنوس و مطهرند و ما در حسرت وصال جانانه آنان درمانده و متحیریم.

امروز کوچه‌های بغداد و نجف و بصره و کربلا، محله‌های ضاحیه بیروت و نبطیه و بنت جبیل، میادین «دمشق و لاذقیه» و خیابان‌ها و گلزارهای شهدای تهران و قم و مشهد و اصفهان و سره‌های کابل و بامیان و هرات و اجساد مطهر شهدای مدافع حرم، مأنوس و مطهرند و ما در حسرت وصال جانانه آنان درمانده و متحیریم.

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا،‌ مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در راستای پویش مردمی، نامه‌ای را به رزمندگان مدافع حرم نوشته‌ است که به شرح زیر است:

«سلام خدا بر سید المجاهدین، امام الشهدا، حضرت روح‌الله که پیش بینی‌های برخاسته از ایمان و عرفان‌اش یکی پس از دیگری جامه وقوع می‌پوشند و تاییدی بر مقام خلیفه‌ اللهی انسان می‌شوند. هم او که فرمود: و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست. آری؛ آن جلوه اسم روح‌اللهی خبر از علم خداوند می‌داد که امروز پس از گذران سه دهه از کارزار بزرگ اصحاب آخرالزمانی امام عشق با صدامیان و بعثیان، هنگامه‌ای نو در انداخته باشد که تازه‌نفسان کاروان جهاد و شهادت، وعده آسمانی روح‌اللهی را به واقعیت رسانند.

اگر باب جهاد در دهه 60 برای خاصه اولیای زمان باز شد، بار دیگر معبر تنگ شهادت به دروازه‌ای فراخ‌تر تبدیل شده تا خاصان و سالکان طریق وصل و عالمان عوالم غیب، خود را بر سردر آستان شهادت ببینند، اما این بار نه در مهران و حاج عمران و شلمچه و هویزه که در قلب شامات؛ جایی نزدیک به میعادگاه خیزش های موعود انبیا و صالحان.

سرزمینی که اینک جوانان جدید‌العهد مکتب خمینی، آنها که بعضی‌شان بعد از حیات امام به دنیای فانی آمده‌اند، جوشن دفاع از حرم عقیله‌العرب، پیامبر انقلاب حسین (ع)، زینب (س) را بر تن کرده در دفاع جانانه از ساحت عصمت آل رسول، شمشیر اسداللهی بر کف گرفته‌اند. سلام خداوند و شهدای بدر و حنین و کربلا بر آنان. جوانان مجاهد مدافع حرم که با جهادشان وعده خمینی کبیر را به مرز تحقق رسانده‌اند، مصادیق صدور انقلاب اسلامی‌اند که بر سر یک بهانه بهشتی از اقصی نقاط سرزمین‌های اسلامی به نمایندگی از امت محمدی (ص)، سنگر مقاومت را مستحکم کرده و در سر دارند تا چشم فتنه شعبده آلود شام را درآورند. اینان مشمول بیان حضرت ابا‌المجاهدین، امام علی‌بن‌ابی طالب‌اند که در توصیف متقیان امت اسلامی فرمود: دنیا آنان را خواست و آنان آن را نخواستند، به اسارتشان کشید و آنان با پرداخت جانشان، خود را آزاد کردند.

آری؛ در همهمه فراموشی عالم مدرن و ظهور اسم شیطانی غرب که در دنیای مرعوب در برابر آمریکا، آفاق و انفس را در بر گرفته است، جوانان مکتب ولایت، این چنین خود را از اسارت کدخدای زر و زور رهانیده و به شهادت سپرده‌اند.

باشد که قدر مجاهدت آنان را بدانیم و شهادت دهیم که امنیت امروز ما که از گزند وحوش داعش و تکفیر به دور است، مدیون کسانی است که چشمان فرزندان خردسال و معصوم بسیاری از آنها، به بدرقه پدرانشان مانده است. تنشان از آفت حرامیان به دور و ارواح نورانی شهدای خطه شام بر آستان حسینی محشور باد؛ و حسن اولئک رفیقا.»

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied