شمانیوز
شما نیوز

دشمن از تفکر جهاد و شهادت‌طلبی ترس دارد

فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک گفت: با معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای ارزشمند جامعه، می‌توانیم از هجمه‌های جنگ نرم علیه جوانان در امان باشیم.

فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک گفت: با معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای ارزشمند جامعه، می‌توانیم از هجمه‌های جنگ نرم علیه جوانان در امان باشیم.

امیر سرتیپ محمدرضا عزیزسلطانی در دیدار با خانواده شهیدان علی اسکندری، احمد ولی‌زاده و تقی مهدی‌زاده با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) به پیروزی رسید که این پیروزی هدیه‌ای بزرگ و ارزشمند برای ملت‌های مختلف دنیا بود، چرا که یکی از ویژگی‌های بارز و مهم انقلاب اسلامی ایران برگرفته شدن این انقلاب از مبانی دین و توحید است.

وی افزود: ایام با برکت و سرنوشت‌ساز دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها، پیروزی و حقانیت بیدادگری امام راحل(ره) بر طاغوت زمان بود و امروز در معادلات دنیا جایگاه انقلاب و ایران اسلامی مورد توجه و الگویی موفق است.

این پیشکسوت ارتشی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و غیرتمندی جوانان مومن و انقلابی خود، به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه شناخته می شود.

امیر سرتیپ عزیزسلطانی با اشاره به ایثار شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: اخلاق، تقوا و معنویت سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که با درایت و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و نائب بر حقش مقام‌معظم رهبری در کشور تثبیت شده و شهدا نیز در این مسیر جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و امیدواریم ما نیز بتوانیم در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی افزود: هیچ جایگاهی به اندازه خانواده شهدا در پیشبرد اسلام نقش آفرین نیست چراکه آنان در راه اسلام عزیزان خود را تقدیم نظام اسلامی کردند، عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی است که لرزه براندام دشمنان می‌اندازد و آنان را از نفوذ در دژهای اسلام ناامید می‌کند.

فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان گفت: با معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای ارزشمند جامعه می‌توانیم از هجمه‌های جنگ نرم علیه جوانان در امان باشیم. فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین عناصر فرهنگی است که تقویت آن سبب اعتلای فکری و فرهنگی جامعه می‌شود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت نیازهای فکری و معنوی نسل جوان انقلاب را تامین می کند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما در برابر دسیسه های دشمنان و تحریم‌های مختلف صبورانه مقاومت و ایستادگی کرد صبر و استقامتی که همچنان ادامه داشته و مردم ما هرگز از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied