شمانیوز
شما نیوز

دانشجویان کردستانی به اردوهای راهیان نور می‌روند

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: اردوهای راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ‌تحمیلی و آشنایی جوانان بسیار اثر گذار خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: اردوهای راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ‌تحمیلی و آشنایی جوانان بسیار اثر گذار خواهد بود.

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، علی محمدپناه با اعلام این خبر افزود: ثبت نام اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان استان کردستان از 12 بهمن آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد. تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای حضور در این اردو ثبت نام کنند. این اردو از 12 اسفند تا 28 اسفند در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام خواهد شد.

محمد پناه افزود: دانشجویان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام در این اردو به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.دانشجویان در این سفر معنوی از مناطق دوکوهه، شلمچه، طلائیه، فتح‌المبین، فکه، هویزه، چزابه بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ملتی است که با تکیه بر نام خدا از میهن دفاع کرد و امروز کاروان راهیان نور این غنای ایمان و رشادت را به نسلی که شاهد آن همه رشادت نبود منتقل می‌کند.آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت، ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied