شمانیوز
شما نیوز

رکورددار ۱۰ هزار متر دو بانوان: در محدودترین شرایط تمرین می‌کنم

رکورددار دوی ۱۰ هزار متر بانوان ایران گفت: شرایط تمرینی بسیار دشوار است و من در محدودترین شرایط تمرین می کنم.

رکورددار دوی ۱۰ هزار متر بانوان ایران گفت: شرایط تمرینی بسیار دشوار است و من در محدودترین شرایط تمرین می کنم.

پریسا عرب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره شرایط خود گفت: به تازگی در ماراتن دبی شرکت کردم و موفق شدم نایب قهرمانی را به دست بیاورم. شرایط خوبی دارم و تمرین هایم را هم به خوبی انجام می دهم تا برای رقابت های آینده آماده شوم.

عرب در ادامه افزود: در رقابت‌های دوی ماراتن دبی ۱۵ هزار شرکت کننده حضور داشتند و من توانستم با زمان ۳۷ دقیقه و ۳ صدم ثانیه از خط پایان بگذرم و مدال نقره را به دست بیاورم. دبی اولین تجربه رقابت برون مرزی من بود که خوشبختانه توانستم به موفقیت برسم. من با هزینه شخصی خودم راهی این رقابت ها شدم و نایب قهرمان شوم.

رکورددار ۱۰ هزار متر بانوان ایران درباره رقابت های صحرانوردی آسیا گفت: تلاش من برای رسیدن به مدال در این رقابت‌هاست اما رقیبان دشواری در این راه دارم که رقابت با آن ها بسیار دشوار است.

او در ادامه افزود: شرایط تمرینی بسیار سخت است و من در محدودترین شرایط تمرین می کنم. در برف و شرایط نامساعد کار کردم تا به نتیجه برسم.

رکورددار دوی ۱۰ هزار متر بانوان با تاکید بر این که نبود رقیب خوب در ایران مشکل ساز است، گفت: من اصلا در ایران رقیب تمرینی ندارم ودر همه مسابقه بهترین هستم و کسی نیست که من با او رقابت کنم. نفر دوم خیلی با من فاصله دارد و به همین دلیل تلاشم این است که اردوی برون مرزی و با حضور رقبای خوب برگزار کنم.

عرب درباره برنامه اش برای رقابت های صحرانوردی قهرمانی آسیا گفت: بعید می دانم فدراسیون قبول کند تا هزینه اردوی برون مرزی من را قبل این رقابت ها بدهد. تا اعزام به این رقابت ها در ایران تمرین می کنم. در قهرمانی آسیا فکر می کنم در ماده هشت کیلومتر شرکت کنم اما هنوز چیزی مشخص نیست.

او در پایان گفت: امیدوارم در آینده به ماده های استقامت بیشتر بها بدهند و بی توجهی ها نسبت به این رشته کمتر شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied