شمانیوز
شما نیوز

همه باید برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید با دقت مسائل و مباحث مربوط به انتخابات را رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید با دقت مسائل و مباحث مربوط به انتخابات را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با فرمانداران که در سالن امید استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تسلط به قانون از سوی مجریان انتخابات بسیار مهم است و همه باید به قانون و آئین نامه‌های انتخاباتی برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات مسلط باشند.

وی وظیفه اصلی مجریان انتخابات را تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با آرامش و امنیت عنوان کرد و گفت: همه باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات همه مجریان باید موضوع برگزاری انتخابات را به عنوان مهمترین وظیفه کاری خود قلمداد کنند و با حساسیت ویژه مباحث مربوط به دو انتخابات را مورد پیگیری قرار دهند.

رازانی دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات لازم و بیطرفی کامل باید با دقت از سوی مجریان مورد توجه قرار گیرد.

یوسف شاه حسینی رئیس ستاد انتخابات استان نیز گفت: خوشبختانه بر اساس فرآیندهای تعریف شده و طبق جدول زمانی طراحی شده، کارها با دقت و شایستگی لازم در حال پیگیری است و مسائلی که بخواهد روند انتخابات در استان را با مشکل مواجه سازد، وجود ندارد.

شاه حسینی اظهار کرد: در مدت باقیمانده تا برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد بسترها و زمینه‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تعداد صندوق‌های اخذ رای در نظر گرفته شده برای انتخابات در استان را 1540 صندوق عنوان کرد.

رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری نیز گفت: تدابیر لازم برای پشتیبانی و ارائه امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات اسفندماه اندیشیده شده و در این راستا هماهنگی لازم با فرمانداری‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied