شمانیوز
شما نیوز

قرارداد مشکوک زیرساخت دیروز به بهره‌برداری رسید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بخشی از قراردادی که ارزش واقعی 255 میلیون یورو داشت و 350 میلیون یورو به شرکت دولتی تحمیل شد، دیروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

یک مقام آگاه در مورد بازداشت یکی از معاونان شرکت ارتباطات زیرساخت به اتهام رشوه گفت: این مدیر نزدیک به کارگزاران از دولت قبل سر کار بوده و در دولت کنونی نیز مشغول به کار بوده است.

وی توضیح داد: این مدیر در سال 89 با حکم محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد و در دو سال فعالیت در دولت یازدهم حتی از وزیر ارتباطات نیز به عنوان مدیر نمونه ملی از وی تقدیر کرده است.

وی اضافه کرد: این مدیر در گذشته با بازرسی وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران همکاری داشته و مدیر کل بازرسی شرکت زیرساخت نیز بوده است.

وی افزود: این قرارداد که در این دولت اجرایی شده، روز گذشته بخشی از آن به بهره برداری رسید و مبلغ 42.5 میلیون یورو به عنوان پیش پرداخت 25 درصد بهای معامله در این دولت پرداخت شده است.

وی افزود: افرادی این قرارداد را به ارزش واقعی 255 میلیون یورو و به ارزش ابراز شده 350 میلیون یورو به شرکت دولتی تحمیل کرده اند و موجب 100 میلیون یورو اضافه هزینه به بیت المال شده اند.

وی گفت: پس از شناسایی این موضوع، به این مدیر پیشنهاد داده شده بود که استعفا بدهد و موضوع عزل توسط وزیر در کار نبوده است.

این مقام آگاه افزود: با توجه به بررسی های امنیتی در پرونده از وزیر خواسته شد مدیر بالادستی خاطی برکنار شود، تا با او برخورد شود.

وی گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده احتمالا تعدادی بازداشتی های جدیدی در راه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied