شمانیوز
شما نیوز

مطالبات معوقه تامین اجتماعی هرمزگان به ۶۴۰میلیارد تومان رسید

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: مطالبات سازمان تامین اجتماعی در سطح استان بالغ بر ۶۴۸ میلیارد تومان است که تحقق این مطالبات و بازگرداندن این حقوق به صاحبان اصلی آن نیازمند عزم جدی مسوولان است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: مطالبات سازمان تامین اجتماعی در سطح استان بالغ بر ۶۴۸ میلیارد تومان است که تحقق این مطالبات و بازگرداندن این حقوق به صاحبان اصلی آن نیازمند عزم جدی مسوولان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، سید فاضل حیدری بلوکی در پنجمین همایش تکریم از کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی استان اظهار کرد: میزان برخورداری افراد جامعه از خدمات تامین اجتماعی به عنوان شاخص توسعه یافتگی محسوب می‌شود. در دولت اقدامات موثری در راستای رضایتمندی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و بیش از نیمی از جمعیت کشور زیر چتر امیدآفرین این سازمان بیمه گر قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 56 درصد از جمعیت یک میلیون و پانصد هزار نفری هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان، ارائه خدمات غیرحضوری را از جمله اقدامات مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: نهضت ارایه خدمات غیرحضوری به مخاطبان از سال گذشته آغاز شده و با اجرای این طرح، تاکنون حدود 40 هزار بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاهش یافته است.

وی، حرکت سازمان تامین اجتماعی طی دوره دوساله دولت را در راستای تحقق چهار شعار کلیدی قانون‌مداری، برنامه محوری، پاسخگویی و پاکدستی دانست و گفت: این سازمان با کاهش بیش از 6000 شکایت در دیوان عدالت اداری توانسته رتبه اول کشور را به نام خود ثبت کند.

حیدری با بیان اینکه حتی یک روز تاخیر در پرداخت‌های مستمری و تعهدات سازمان تامین اجتماعی نداشته‌ایم، اظهار کرد: در سطح استان هرمزگان 16 شعبه اصلی، هشت شعبه اقماری و دو کارگزاری تامین اجتماعی فعال است و پیگیر افزایش شعب اقماری و کارگزاری‌ها با اخذ مجوز از هیات مدیره سازمان هستیم.

وی از فعالیت سه شعبه در مرکز استان سخن به میان آورد و گفت: شعبه ۴ تامین اجتماعی نیز با محوریت بندر شهید رجایی طی سال ۹۵ راه اندازی خواهد شد.

حیدری بلوکی با اعلام اینکه طی 9 ماه نخست سال جاری بالغ بر 245 میلیارد تومان در قالب تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت با رشد ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته در استان پرداخت شده است، افزود: به طور میانگین ماهانه ۲۷میلیارد تومان به مستمری بگیران و مقرری بگیران تامین اجتماعی در هرمزگان پرداخت شد.

وی بیان کرد: مطالبات سازمان تامین اجتماعی در سطح استان هرمزگان بالغ بر ۶۴۸ میلیارد تومان است که تحقق این مطالبات و بازگرداندن این حقوق به صاحبان اصلی آن نیازمند عزم جدی مسوولان است.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش از آقایان"رمضانی" کارفرمای شرکت درنا صنعت میناب طیور، "طیاری" کارفرمای شرکت پرتون تابان رهنمون و "خرم" کارفرمای شرکت خدمات مسافرتی گاوبندی سیر به عنوان سه کارفرمای نمونه استان با اهدا لوح سپاس و اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied