شمانیوز
شما نیوز

لاموشی: متعجبم که چرا از کیفیت میزبانی ایران می‌پرسند/ با تیم سال قبل خیلی فرق داریم

سرمربی الجیش قطر می‌گوید تیمش سعی می‌کند تا از مقابل نفت ایران با موفقیت عبور کند.

سرمربی الجیش قطر می‌گوید تیمش سعی می‌کند تا از مقابل نفت ایران با موفقیت عبور کند.

به گزارش ایسنا، صبری لاموشی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: ابتدا به همه سلام می‌کنم. ما سال گذشته در موقعیت مشابه برابر نفت تهران قرار گرفتیم. ما برای بازی پلی آف در اینجا هستیم. سال گذشته اینجا بودیم و می‌دانیم بازی سختی برابر نفت داریم و سعی می کنیم تا بازی را ببریم. امروز در آخرین تمرین خودمان را آماده بازی فردا می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش چه تغییراتی نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: نسبت به سال گذشته خیلی فرق کرده‌ایم. پارسال یک ماه بود به این تیم آمده بودم. یک سری تغییر داشته‌ایم و یک سال است که بازیکنان من را می‌شناسند. ما نسبت به سال قبل خیلی فرق کرده‌ایم.

سرمربی الجیش در پاسخ به سوالی درباره حذفی بودن مصاف تیمش برابر نفت، گفت: بازی کردن در ایران خیلی سخت است و این را قبلا تجربه کرده‌ایم. الجیش اگر می‌خواهد از این مرحله عبور کند باید پیروز میدان شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تیمش در بدو ورود به ایران دچار مشکلی شده و یا بد رفتاری ای را دیده است، اظهار کرد: این دفعه دومی هست که این را از من می‌پرسند و از این جهت متعجم. دیشب به ایران آمدیم و خیلی هم وضعیت خوب بود. رفتار مردم در هتل و بیرون از هتل خوب بود و مهمان نوازی خوبی را دیدیم. مشکلی وجود نداشت و با ما خوب رفتار شده است. نه ترافیکی به ما خورد و البته در هتل هم با ما خیلی خوب برخورد کردند.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied