شمانیوز
شما نیوز

ترغیب شدم دوباره به سینما بازگردم

مجید مظفری که بعد از مدت‌ها دوری با فیلم «کفش‌هایم کو؟» بار دیگر به سینما بازگشته است، گفت: ترغیب شدم که دوباره به سینما بازگردم.

مجید مظفری که بعد از مدت‌ها دوری با فیلم «کفش‌هایم کو؟» بار دیگر به سینما بازگشته است، گفت: ترغیب شدم که دوباره به سینما بازگردم.

این بازیگر در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا‌، با ابراز خرسندی از شور و شوقی که در جشنواره فیلم فجر ایجاد شده است افزود: دیدن این شور وشوق مرا ترغیب کرده که دوباره به سینما بازگردم و مطمئن هستم بسیاری از کسانی که در این سال‌ها از این هنر فاصله گرفته‌اند‌، دوباره به سینما بر می‌گردند.

بازیگر فیلم‌های« کشتی آنجلیکا» و«مسافران» خاطر نشان کرد: در این سال‌ها بسیاری از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های صاحب نام از سینما دور شدند، اما فکر می‌کنم شرایط تازه آنها را به سینما باز می‌گرداند و در آینده خیلی نزدیک، دوباره سینمای ملی خودمان را خواهیم داشت.

مظفری افزود:تمام تلاشم را می‌کنم که سال آینده حتما دو فیلم داشته باشم.

او که در این دوره از جشنواره فیلم فجر مدیریت کاخ مردمی جشنواره در پردیس سینمایی ملت را برعهده دارد با ابراز خرسندی از تعریف این مکان به عنوان کاخ مردمی جشنواره افزود: اتفاق بسیار خوبی است و اصولا کمک گرفتن از هنرمندان در برگزاری برنامه‌ها تصمیم گیری درستی است، به همین دلیل وقتی پیشنهاد مدیریت کاخ مردمی جشنواره با من مطرح شد خیلی خوشحال شدم که قرار است میزبان مردم باشم.

بازیگر فیلم «سگ‌کشی» با ابراز خرسندی از شرایطی که در پردیس سینمایی ملت وجود دارد‌، اضافه کرد: در این مجموعه مردم و هنرمندان در فضایی صمیمی کنار یکدیگر هستند ، با هم فیلم تماشا می‌کنند و طی برنامه منظمی از آنها پذیرایی می‌شود که همه اینها اتفاق خوبی است و فضایی گرم را در پردیس سینمایی ملت ایجاد کرده است.

وی که روزهای 17 و18 بهمن ماه همزمان با نمایش و جلسه‌ی پرسش و پاسخ فیلم «کفش‌هایم کو؟» کار کیومرث پور احمد در کاخ جشنواره (برج میلاد) حضور داشت‌، درباره بعضی از مشکلات این مکان در میزبانی جشنواره فیلم فجر توضیح داد: برخی از این مشکلات تقصیر خودمان است. مثلا بخشی از ازدحام و شلوغی اینجا به خود ما بر می‌گردد که با خودمان تعداد زیادی مهمان وارد این مجموعه می‌کنیم. یا مثلا بعد از تماشای فیلم‌ها می‌بینیم که سالن سینما پر از بطری‌های آب یا پاکت چیپس و پفک است، در حالی که فرد غریبه‌ای در این مکان حضور ندارد و همه ما آدم‌های فرهنگی هستیم که این مشکلات را ایجاد کرده‌ایم. بنابراین بی‌مهری است که اگر تمام این وضعیت را به دیگران نسبت دهیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied