شمانیوز
شما نیوز

پوتین: بحرین شریک مهمی برای روسیه به شمار می‌آید

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با پادشاه بحرین تاکید کرد که منامه شریک مهمی برای روسیه در منطقه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در تمام خاورمیانه به شمار می‌آید.

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با پادشاه بحرین تاکید کرد که منامه شریک مهمی برای روسیه در منطقه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در تمام خاورمیانه به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در دیدار با حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه، پادشاه بحرین در سوچی واقع در جنوب روسیه گفت، دو کشور مکانیزم‌هایی را برای همکاری دو جانبه علی رغم دشواری‌های اقتصادی ایجاد می‌کنند.

وی از دیدار با دوستانی از خاورمیانه و این فرصتی که برای بررسی روابط دو جانبه و وضعیت در جهان و در وهله نخست تحولات منطقه دست داده است، اظهار خرسندی کرد.

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با پادشاه بحرین تاکید کرد که منامه شریک مهمی برای روسیه در منطقه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و در تمامی خاورمیانه به شمار می‌آید.

همزمان، پادشاه بحرین نیز از رئیس جمهور روسیه به دلیل دعوت برای سفر به روسیه قدردانی کرد و این سفر را فرصت خوبی جهت تبادل نظرات پیرامون مسائل مربوط به روابط دوجانبه و تامین منافع مشترک و همچنین مسائل مربوط به تحولات در خاورمیانه قدردانی کرد.

پادشاه بحرین اعلام کرد که اطمینان دارد دو کشور این توانایی را دارند که دشواری‌های اقتصادی کنونی را پشت سر بگذارند، تاکید کرد که منامه به همکاری با روسیه روی باز نشان می‌دهد.

در این دیدار سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و یوری اوشاکوف، معاون رئیس جمهوری این کشور و خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین و محمد بن مبارک آل خلیفه، معاون نخست وزیر بحرین حضور داشتند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied