شمانیوز
شما نیوز

برخی‌ها با تندروی نشاط را برای جامعه حرام می‌دانند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی با تندروی و کج فهمی شادی و نشاط در چارچوب قانون و ارزش‌های اخلاقی را نیز برای جوانان حرام می‌دانند که جای تأسف دارد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی با تندروی و کج فهمی شادی و نشاط در چارچوب قانون و ارزش‌های اخلاقی را نیز برای جوانان حرام می‌دانند که جای تأسف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه البرز، محمدرضا رستمی ظهر امروز دوشنبه، درجشن بزرگ رویداد جوانی که در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، با بیان اینکه شادی و نشاط بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش می‌دهد، اظهارکرد: بسیار خوشحال هستم در جمعی حضور دارم که با نشاط و پر انرژی هستند؛چراکه به یاد ایام جوانی خودم افتادم و از این بابت حس خوبی دارم.

وی با بیان این که چاره درمان معضلات اجتماعی شعار و سخنرانی نیست، گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی که با حفظ چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اخلاقی برگزار می‌شود و شادی و نشاط جوانان را به همراه دارد به تنهایی بسیاری از معضل‌ها را کاهش خواهد داد.

رستمی با انتقاد از تندروی‌ها و کج فهمی برخی افراد در حرام دانستن شادی برای جوانان بیان کرد: این تفکری است که امام (ره) نیز با آن به مقابله برخاست.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: جوانان ما همان جوانان دهه 50 و 60 هستند و این موضوع را تمامی آنهایی که در تک تک صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند بیان کرده‌اند. ما اجازه نداریم متفاوت بودن و متمایز بودن تفکر و شادی شما را خلاف بدانیم و آن را محدود کنیم.

وی ادامه داد: ما نیاز داریم آزادی‌های به حق اجتماعی را در جامعه تمرین کنیم بدون آن که «تندروی داشته باشیم و رفتارهای غیراخلاقی انجام دهیم» و امام خمینی(ره) اعتقاد زیادی به جوانان داشت و با احترام با آنان سخن می‌گفت که این موضوع باید سرلوحه کارهای ما مسئولان قرار بگیرد.

رستمی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: نمی‌شود دهه فجر را جشن گرفت اما اندیشه‌های امام (ره) را نادیده گرفت؛ چراکه اندیشه‌های امام راحل نباید به فراموشی سپرده شود و این جوانان هستند که می‌توانند آن را زنده نگه دارند تا اندیشه‌های امام و انقلاب پایدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: پس باید تلاش کینم و دست به دست هم بدهیم که در چارچوب قانون و ارزش‌های اخلاقی فرهنگ انقلاب اسلامی را به پیش ببریم و پایدار و استوارش سازیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بار دیگر با اشاره به شور و نشاط جشن بزرگ رویداد جوانی، افزود: من خوشحال هستم که چنین جمع شاد و با نشاطی را می‌بینم و متاسفم برای برخی که با تندروی و کج فهمی نشاط را برای جوانان حرام می‌دانند و این تفکری بود که امام (ره) نیز با آن مقابله کرد.

وی با بیان این که نباید از مشارکت جوانان و یک جا جمع شدن آنها بترسیم، گفت: ما مسئولان باید بکوشیم مشارکت جوانان را به حداکثر برسانیم و پیرو آرمان‌های مقام معظم رهبری باشیم.

رستمی با اشاره به موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای و بر چیده شدن تحریم‌ها تاکید کرد: اگر در مذاکرات وزیر امور خارجه کشورمان کنار می‌کشید چیزی جز بدبختی نصیب ما نمی‌شد و در انتخابات پیش رو نیز اگر شما جوانان مشارکت نداشته باشید چنین وضعیتی حاصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز برجام به فرجام رسیده است؛ اما در روزهای پیش رو کشور یک برجام داخلی در پیش دارد و آن انتخابات است و هر کدام از شما جوان‌ها یک ظریف هستید و رأی شما سرنوشت ساز است. شما جوان‌ها قرار است مجلسی را تشکیل دهید که آرمان امام (ره) بود؛ البته نه مجلسی که در آن برخی با تندروی و فحاشی به انقلاب ضربه بزنند، مجلسی که از نمایندگانی معتدل، با تدبیر، با اخلاق و کاردان تشکیل شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied