شمانیوز
شما نیوز

تاکید اصلاح‌طلبان بر ضرورت تشویق مردم برای حضور در انتخابات

گردهمایی حزب اراده ملت ایران با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب و با موضوع «جوانان، انقلاب و انتخابات» برگزار شد.

گردهمایی حزب اراده ملت ایران با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب و با موضوع «جوانان، انقلاب و انتخابات» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در این مراسم شخصیت هایی همچون محمدرضا عارف، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب، ولی الله شجاع پوریان ، احمد حکیم پور، سهیلا جلودارزاده و هم‌چنین علی مطهری حضور داشتند.

عارف: در انتخابات دنبال بی اخلاقی و تهمت زنی به رقیب نیستیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به نقش جوانان در انتخابات سال 92 گفت:‌ برای انتخابات جوانان بزرگترها را به جلو هل دادند که نتیجه آن حاکمیت تدبیر و امید و برجام است. اکنون جوانان باید حماسه دیگر خلق کنند و نباید قهر در قاموس جوانان قرارگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ باید در فاصله باقی مانده تا انتخابات تلاش کنیم که مردم را به صحنه بیاوریم زیرا کشور و اصلاحات به مردم نیاز دارد. ما به دنبال استمرار مسیر تدبیر و امید هستیم. کشور هم در این سال‌ها هزینه افراط و تفریط را داده است. ما دنبال مجلسی هستیم که در راس امور باشد و سیاست‌های کلان نظام را دنبال کند.

عارف با گلایه از رد صلاحیت‌های چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: البته ما چهره‌های جوان نیز داریم که باید این چهره‌ها توسط جوانان به جامعه معرفی شوند. ما دنبال مجلسی کارآمد هستیم که دغدغه آن حمایت از دولت است و البته استفاده از ابزارهای نظارتی خود است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان هم‌چنین با اشاره به اینکه نباید به خاطر شرایط موجود متوقف شویم افزود: رد صلاحیت‌ها نباید در ما دلسری ایجاد کند. ما باید به سمت چهره‌های جدید متعهد و نخبه برویم و این چهره‌ها را به مردم بشناسانیم زیرا انتخابات دیگری در پیش داریم و برای اینکه برجام های دیگری را ایجاد کرده،‌ مشکلات کشور را حل و روندی که تاکنون داشته‌ایم تثبیت کنیم، باید با توان در صحنه باقی بمانیم.

عارف در ادامه تاکید کرد: ما به آرامش نیاز داریم و به هیچ وجه دنبال تخریب رقیب نیستیم و ما به دنبال رعایت اخلاق و اثبات خودمان هستیم. همین امروز یکی از خبرگزاری های مدعی به نقل از من گفت که ما دنبال مجلس ششم نیستیم در حالی که من چنین حرفی اصلا نزدم. این رسانه‌ها می خواهند جامعه را به کجا بکشانند؟ البته مردم خوب می فهمند و با این رفتارها مقبولیت اصلاح‌طلبان هم دو چندان می‌شود. ما دنبال چنین اقداماتی نیستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در غیاب چهره‌های شاخص خود چهره‌های جوان و ارزشمندی داریم خاطر نشان کرد: باید مردم این چهره‌ها را بشناسند و ما آن‌ها را تشویق کنیم که به لیست کاملی رای دهند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضرورت استفاده از جوانان در مدیریت کشور گفت:‌ ما در سال‌های گذشته نتوانستیم تجربیات خود را به جوانان منتقل کنیم. ما به ظرفیت جوانان اعتقاد داریم و جوانان هم در صحنه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. جوانان اکنون باید به فکر امتحان پیش رو در هفت اسفند باشند و همه امور را به شب امتحان موکول نکنند بلکه باید هم اکنون خود را آماده آن امتحان کنند.

به گزارش ایسنا، عارف در جمع خبرنگاران نیز با اعلام این خبر که بیستم یا بیست و یکم بهمن لیست اصلاح‌طلبان منتشر می‌شود گفت که ما هنوز منتظر این هستیم که تکلیف تعداد دیگری از داوطلبان اصلاح‌طلب مشخص شود. ما از رایزنی با شورای نگهبان راضی هستیم ولی انتظار داشتیم چهره های شاخص ما تائید صلاحیت شود.

وی افزود:‌ ما تاکنون هیچ نامی را در لیست خود قرار نداده ایم و هیچ اقدامی برای بستن لیست نداشته ایم.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied