شمانیوز
شما نیوز

موحدی کرمانی: امیدواریم لیست انتخاباتی‌مان مورد رضایت رهبری باشد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: لیستی که از سوی افراد انقلابی، متدین و دلسوز ارائه می‌شود باید مورد توجه مردم نیز قرار گیرد و امیدواریم لیست انتخاباتی‌مان مورد رضایت رهبری و اقبال مردم قرار گیرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: لیستی که از سوی افراد انقلابی، متدین و دلسوز ارائه می‌شود باید مورد توجه مردم نیز قرار گیرد و امیدواریم لیست انتخاباتی‌مان مورد رضایت رهبری و اقبال مردم قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در مسجد جامع نارمک با بیان اینکه در مجلس آینده باید کسانی وارد شوند که از آمریکا هراسی نداشته باشند، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این دو مجلس و انتخابات آن به این دلیل است که اگر افرادی به مجلس وارد شوند که از آمریکا هراس داشته باشند همه زحمات ما به باد خواهد رفت.

وی افزود: اگر در مجلس خبرگان افرادی وارد شوند که در حدی شجاعت نداشته باشند تا اگر لازم شد رهبری مقتدر را انتخاب کنند در آن صورت است که زحمات ما از دست خواهد رفت چرا که خیلی‌ها از مقام معظم رهبری به دلیل ایستادگی‌اش در برابر غرب ناراحت هستند و به دنبال این هستند که مجلس خبرگانی به وجود آید تا بعد از رهبری کسی را انتخاب کنند که با این قدرت در برابر آمریکا ایستادگی نکند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به موضوع نفوذ، گفت: ما زمانی که برای انتخابات مجلس پای صندوق‌های رای می‌رویم سرنوشت چهار سال آینده این کشور را رقم می‌زنیم و در نتیجه می‌توانیم مجلسی بسازیم که همراه رهبری باشد و یا اینکه مجلسی باشد که مزاحم رهبری شود.

موحدی کرمانی با بیان اینکه هم‌اکنون در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم و باید به لیست‌هایی که از سوی افراد مطمئن و مورد اعتماد ارائه می‌شوند، رای دهیم اظهار کرد: لیستی که از سوی افراد انقلابی، متدین و دلسوز ارائه می‌شود باید مورد توجه مردم نیز قرار گیرد و چنانچه افراد عده‌ای از کاندیداها را هم نشناختند اما به کسانی که لیست را تهیه کرده‌اند اعتماد کنند و به کل لیست رای دهند.

وی افزود: آنهایی که پایبند به اصول انقلاب هستند و دغدغه دین، امامت و ولایت دارند می‌توانند افرادی را شناسایی کرده‌اند و آنها را در لیست‌های خود قرار داده‌اند تا امروز به مرحله نهایی رسیدند و امیدواریم این لیست هم مورد رضایت خداوند و رهبری قرار گیرد و هم مردم به آن توجه کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رای دادن مردم به تمام کاندیداهای حاضر در لیست انتخاباتی به مشارکت گسترده مردم و نیز بالا رفتن آرای نمایندگان مجلس در آینده می‌انجامد، اظهار کرد: اگر دشمن احساس کند که نظام تضعیف شده است به فکر ضربه زدن به انقلاب خواهد افتاد و بنابراین چنانچه مشارکت مردم در این انتخابات ضعیف باشد دشمن نسبت به اهداف خود امیدوار می‌شود و امنیت ما نیز تضعیف خواهد شد پس مردم باید در انتخابات مشارکتی گسترده داشته باشند.

موحدی کرمانی تاکید کرد: شرکت نکردن افراد در انتخابات یک گناه و خطای بزرگ است و هم باید خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم دیگران را نسبت به حضور در انتخابات تشویق کنیم تا افرادی اصلح انتخاب شوند و مجلسی خوب و مناسب شکل بگیرد.

وی در پایان افزود: شرکت افراد در انتخابات و انتخاب اصلح عبادت بزرگی است که ارزش بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied