شمانیوز
شما نیوز

شاهین‌طبع: پیروزی، مزد زحمات‌ بازیکنانم بود/ هاشمی: اعتماد به نفس‌مان را گرفتند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی می‌گوید بازیکنانش در دیدار برابر د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د مزد زحمت‌هایشان را گرفتند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی می‌گوید بازیکنانش در دیدار برابر د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د مزد زحمت‌هایشان را گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی به مصاف د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د رفت و در این دیدار خارج از خانه به یک برد با ارزش دست پیدا کرد.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم پتروشیمی در پایان این مسابقه اظها‌ر کرد: در طول این بازی سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم و در دفاع خیلی خوب بودیم اما بازیکنان‌مان در کارهای حمله‌ای تمرکز لازم را نداشتند و این موضوع تا پایان نیمه نخست نیز در تیم وجود داشت. به خصوص باید اشاره کنم به عدم تمرکز بازیکن خارجی‌ام که در دو کوارتر اول در حمله نتوانست همانند همیشه باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی ا‌دا‌مه‌ داد: با این حال از اواخر کوارتر سوم و در کوارتر چهارم، تمرکزمان در حمله نیز ایجاد شد و با دفاعی خوب و با استفاده از موقعیت‌هایمان توانستیم نتیجه‌ لازم را کسب کنیم. با اینکه در دو کوارتر اول آن دقت لازم را نداشتیم ولی بازیکنانم در نیمه دوم انسجام بیشتری داشتند و برنده شدند. به نظرم بازیکنان پتروشیمی مزد زحماتشان را گرفتند چراکه خیلی خوب بازی کردند و واقعا جنگیدند. به خصوص تاکید می کنم در نیمه دوم که واقعا عملکرد قابل قبولی را از بازیکنانم شاهد بودم.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د نیز پس از شکست تیمش بیا‌ن‌ کرد: تا یک دقیقه آخر بازی دو تیم مساوی پیش می رفتند اما چند اشتباه ویرانگر باعث شد تا نتیجه‌ را واگذار کنیم. این اشتباه‌ها نشان داد که از اعتماد به نفس برخوردار نیستیم و از همین موضوع ضربه می خوریم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: یک بخش از این عدم اعتماد به نفس به مربی برمی‌گردد و یک بخش نیز به اتفاقاتی بازمی‌گردد که یک فصل با آن زندگی و تحمل‌شان کردیم. فشار، اتفاقات درون مسابقه، باخت‌ها و دلایل شکست‌های ما همه و همه باعث شده اعتماد به نفس از تیم من گرفته شود. بازیکنانم باور ندارند که می‌توانند برنده شوند. در کل معتقدم ما شرایط یکسانی برای مبارزه کردن نداشتیم و این وضعیت باز هم تکرار خواهد شد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied