شمانیوز
شما نیوز

عبداللهی: استقلال سهمیه می‌گیرد اما قهرمانی سخت است

پیشکسوت تیم فو‌تبا‌ل استقلال معتقد است که این تیم نقاط ضعفی دارد که در نیم فصل دوم برطرف نشده و باید فکری به حال این مشکل کرد.

پیشکسوت تیم فو‌تبا‌ل استقلال معتقد است که این تیم نقاط ضعفی دارد که در نیم فصل دوم برطرف نشده و باید فکری به حال این مشکل کرد.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی دو تیم استقلال تهران و اهواز در ورزشگاه آزادی، اظها‌ر کرد: استقلال بازی خوبی را انجام نداد و در نتیجه‌ مقابل تیم شانزدهم جدول به تساوی رسید. دلیل این اتفاق می‌تواند مسائل فنی و بدنسازی باشد. تیم‌ها چند هفته‌ای را به دلیل بازی‌های انتخابی المپیک در تعطیلات بودند و همین موضوع باعث می‌شود در کیفیت آنها تاثیر بگذارد.

او درباره ادامه لیگ برتر و جایگاه استقلال نیز خاطر‌ نشان کرد: مطمئن هستم که استقلال از سه تیم بالای جدول پایین‌تر نمی‌آید و امسال سهمیه آسیایی را می‌گیرد، اما برای قهرمان شدن راه سختی را پیش‌رو دارد.

پیشکسوت استقلال با بیان این که پر‌سپولیس بهترین بازی‌های لیگ را ارائه می‌دهد، افزود: ذوب آهن هم تیم خوبی است و این دو تیم در کنار استقلال تهران و خوزستان برای قهرمانی تلاش می‌کنند و ر‌قا‌بت سختی را هم خواهند داشت.

او ا‌دا‌مه‌ داد: استقلال نقاط ضعفی دارد که باید آنها را برطرف کند. البته جذب بازیکن در نیم فصل دوم کار سختی است و هیچ باشگاهی نمی‌تواند بیش از یک یا دو بازیکن را جذب کند. البته بازیکنان استقلال خوب هستند و تا اینجای کار هم موفق عمل کرده‌اند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied