شمانیوز
شما نیوز

ارتش در انقلاب، وظیفه ملی و مذهبی خود را به خوبی انجام داد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش در انقلاب، وظیفه ملی و مذهبی خود را به خوبی انجام داد و با همراه شدن با امام(ره) و انقلاب سندی از افتخار، رشادت و ایمان خود را در حافظه تاریخ و برگ های زرین انقلاب به ثبت رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش در انقلاب، وظیفه ملی و مذهبی خود را به خوبی انجام داد و با همراه شدن با امام(ره) و انقلاب سندی از افتخار، رشادت و ایمان خود را در حافظه تاریخ و برگ های زرین انقلاب به ثبت رساند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در یادواره شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر مصطفی اردستانی که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزارشد، بیان کرد.

وی در این یادواره ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، به تشریح ویژگی های انقلاب اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: یکی از گام های بلندی که در جریان انقلاب اسلامی ایران، موجب ریشه کن شدن حکومت پهلوی شد، حرکت شجاعانه کارکنان نیروهای هوایی ارتش در 19 بهمن ماه سال 1357 بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که بیعت کارکنان ارتش با حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در سرعت بخشیدن به روند پیروزی انقلاب تأثیر بسزایی داشت، افزود: در اوایل انقلاب که شایعه کودتا فراگیر شده بود و همه نگران تحولات پیشرو بودن، بهترین اتفاقی که می توانست روحیه انقلابیون را تقویت کند، دیدار و بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام عزیزمان بود که با درهم شکستن مقاومت حکومت بختیار، روحیه ای دوچندان به مردم و انقلاب بخشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: ارتش در انقلاب، وظیفه ملی و مذهبی خود را به خوبی انجام داد و با همراه شدن با امام و انقلاب، سندی از افتخار، رشادت، حماسه و ایمان خود را در حافظه تاریخ و برگ های زرین انقلاب به ثبت رساند.

به گفته حجت الاسلام آل هاشم، دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش در مدرسه علوی با امام راحل و تأیید این دیدار از سوی حضرت امام(ره) کمر رژیم پهلوی و طاغوت را شکست و موجب تثبیت انقلاب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتش همواره مورد تأیید و حمایت حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بوده است، تصریح کرد: ارتش نیز با حضور خود در تمام صحنه های صیانت از آرمان های انقلاب ثابت کرد که شایسته این اعتماد و حمایت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به ویژگی های شخصیتی شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر مصطفی اردستانی پرداخت و با بیان اینکه تجلیل از شهدا، تجلیل از مروت و مردانگی است، افزود: آنچه که این دو شهید والامقام را ماندگار کرد، ویژگی های شخصیتی این عزیران بود که شجاعت، تعهد، تخصص، تدین و ساده زیستی از جمله آن است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied