شمانیوز
شما نیوز

دم مسیحایی امام به کالبد مرده ما جان بخشید

استاندار سمنان با اشاره به نقش بی‌بدیل امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ هشت‌ساله، گفت: دم مسیحایی امام بود که به کالبد مرده ما جانی تازه بخشید.

استاندار سمنان با اشاره به نقش بی‌بدیل امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ هشت‌ساله، گفت: دم مسیحایی امام بود که به کالبد مرده ما جانی تازه بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «محمدرضا خباز» 20 بهمن‌ماه در آئین افتتاح همزمان 71 پروژه عمرانی شهرستان گرمسار، اظهار کرد: اگر قیام مردم ایران در انقلاب 57 و رزم آن‌ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس، منتج به نتیجه شد همه به‌دلیل افکار، اندیشه‌های والا و آرمان‌های امام خمینی(ره)، خون پاک شهدا و رهبری‌های مدبرانه رهبر انقلاب است.

وی، از امام خمینی به‌عنوان رهبری آگاه و مردمی یاد کرد و افزود: همه ما باید بدانیم که امروز همه آنچه که داریم در نتیجه زحمات و اندیشه‌های والا و الهی امام راحل است.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان، با بیان این‌که امام به کشور ما عزت و هویت بخشید، از استقلال به‌عنوان دستاورد اندیشه‌های امام یاد و خاطرنشان کرد: امروز به برکت همین اندیشه‌های امام راحل است که کشور ما از عزت، آزادی و مهم‌تر از آن استقلال برخوردار است.

استاندار سمنان از افزایش 100درصدی اعتبارات عمرانی گرمسار در سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: شهرستان گرمسار از ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های مختلف و از جمله در صنعت، معدن ، کشاورزی و گردشگری برخوردار است.

خباز، با اشاره به افتتاح همزمان 71 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در گرمسار، خاطرنشان کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها 79.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی، با شاره به افزایش بیش از 100درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان تصریح کرد: پارسال برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی گرمسار 330 میلیارد ریال اعبار صرف شده بود در حالی که این رقم در سال‌جاری به بیش از 790 میلیارد ریال افزایش یافته است.

این مقام ارشد اجرایی، با بیان این‌که دولت دکتر روحانی اجازه نمی‌دهد که در هیچ شرایطی به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی لطمه ای وارد شود، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری، کاهش شدید درآمدهای نفتی و شرایط نابه‌سامان اقتصادی و بودجه‌ای کشور، دولت تدبیر و امید، تمام توان و ظرفیت خود را برای اجرای کارهای عمرانی به‌کار گرفته و اجازه نداده که در هیچ شرایطی فعالیت‌های عمرانی، آسیبی دیده یا تعطیل شود.

خباز با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان گرمسار از آن به‌عنوان پیشانی استان سمنان یاد کرد و گفت: شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی به‌عنوان پیشانی استان سمنان و ویترینی برای نشان دادن فعالیت‌های صنعتی - معدنی منطقه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان این‌که گرمسار به‌واسطه نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های صنعتی بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: باید بکوشیم تا با آبادانی این منطقه، تصویر خوبی از استان در پیش دیدگان همه بگذاریم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied