شمانیوز
شما نیوز

اعزام نخستین گروه دانشجویان شیرازی به اردوی راهیان نور

دانشجویان دختر دانشگاه شیراز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور به این مناطق سفر کردند.

دانشجویان دختر دانشگاه شیراز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور به این مناطق سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌منطقه فارس، عباس توانا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در این خصوص گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی به‌مدت چهار روز برگزار می‌شود و دانشجویان شرکت کننده در این اردو، از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس مانند طلائیه، دهلاویه، خرمشهر، هویزه، اروندکنار و... بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به تبلیغات فرهنگی دشمن درعرصه جنگ نرم، گفت: راهیان نور فضای معنوی خوبی را فراهم می‌کند که از نزدیک با فرهنگ ایثار، شهادت و زندگی شهدا ارتباط‌ برقرار کنیم و در عرصه جنگ نرم موثر باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تبلیغات راهیان نور را در فضای مجازی، رسانه‌ها و به ‌صورت چهره ‌به‌چهره ضروری دانست و گفت: زنده ‌نگه ‌داشتن آرمان‌های شهدا به عنوان یک رسالت بر عهده همه افراد است.

وی ولایتمداری و رعایت حجاب را از جمله پیام‌های شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: باید این پیام به گوش همگان رسانده شود.

توانا با بیان اینکه شهدا فصل مشترک همه جریان‌های سیاسی و سلائق محسوب می‌شوند، گفت: شهدا ادامه دهندگان راستین، ولایتمداران حقیقی و دلسوزان واقعی کشور بودند که آشنایی دانشجویان و نسل جوان با فرهنگ ایشان، به حتم در بردارنده پیشرفت جامعه خواهد بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied