شمانیوز
شما نیوز

واکنش مدیر برنامه های لواندوفسکی به مذاکره با رئال

مدیر برنامه‌های ستاره لهستانی بایرن مونیخ به خبر مذاکره این بازیکن با رئال مادرید واکنش نشان داد و تاکید کرد او تنها به بایرن فکر می کند.

مدیر برنامه‌های ستاره لهستانی بایرن مونیخ به خبر مذاکره این بازیکن با رئال مادرید واکنش نشان داد و تاکید کرد او تنها به بایرن فکر می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از dpa، روبرت لواندوفسکی از بازیکنانی است که شایعه های زیادی درباره جدایی او از بایرن مونیخ به گوش می رسد. در هفته های اخیر، خبرهای زیادی درباه این مهاجم صربستانی به گوش رسیده است و حتی رسانه های آلمانی به نقل از مدیر برنامه های او نوشتند که این بازیکن مذاکراتی را با باشگاه رئال مادرید انجام داده است.

رئال، جدی ترین مشتری لواندوفسکی به شمار می آید. سران این باشگاه اسپانیایی از همان زمانی که این مهاجم لهستانی توانست با پیراهن دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دروازه این تیم را چهار بار باز کند، به جذب او علاقه دارند اما خود لواندوفسکی ترجیح داد به بایرن مونیخ برود و شاگرد پپ گواردیولا در این تیم شود.

اکنون و با توجه به قطعی شدن جدایی گواردیولا از بایرن به نظر می رسد این بازیکن لهستانی هم دوست دارد باواریای‌ها را ترک کند و حضور در رئال را تجربه کند. هرچند رسانه های آلمانی پیش از این از مذاکره لواندوفسکی با رئال سخن به میان آوردند اما مدیر برنامه های این بازیکن تاکید کرد او هیچ مذاکره ای با رئال نداشته است.

کوچارسکی گفت: طبیعی است که شایعه های زیادی درباره بازیکنی بزرگ چون لواندوفسکی وجود داشته باشد. باید تاکید کنم که هیچ مذاکره ای با باشگاه رئال نداشتیم و توافق این بازیکن با رئال تنها یک شایعه است. تنها رسانه های آلمانی و لهستانی به شایعه پراکنی در این زمینه نمی پردازند، بلکه تمام رسانه های اروپا چنین اخباری را منتشر می کنند. تنها یک جمله می خواهم بگویم که نه با رئال مادرید مذاکره داشتیم و نه با پاری سن ژرمن. لواندوفسکی بازیکن بایرن مونیخ است و تنها به این تیم فکر می کند.

لواندوفسکی دومین و بهترین فصل حضورش با بایرن مونیخ را پشت سر می گذارد. او در فصل جاری بازی های درخشانی را با پیراهن بایرن به نمایش گذاشته و این شانس را دارد که به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود. او پیش از این اعتراف کرد رئال مادرید تیمی است که هر بازیکنی را وسوسه می کند و همین باعث شده تا احتمال حضور این بازیکن در کهکشانی‌ها زیاد شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied