شمانیوز
شما نیوز

رسوب‌گذاری ماسه در اسکله مانع پهلوگیری کشتی‌ها در بندر فریدونکنار

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار گفت: به دلیل رسوب‌گذاری ماسه در بستر اسکله و عدم لایروبی آن کشتی‌ها در این بندر پهلو نمی‌گیرند.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار گفت: به دلیل رسوب‌گذاری ماسه در بستر اسکله و عدم لایروبی آن کشتی‌ها در این بندر پهلو نمی‌گیرند.

حمیدرضا ناصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، گفت: توسعه حمل و نقل می‌تواند زمینه‌ساز ترقی، تعالی و رونق اقتصادی باشد.

وی افزود: با توجه به تاثیر و اهمیت حمل و نقل در زندگی ما و قرار گرفتن بندر فریدونکنار به عنوان یکی از مبادی اصلی در زنجیره کریدور شمال - جنوب و به عنوان پل ارتباطی مهم برای کشورهای مشترک‌المنافع با سایر کشورهای جهان که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی منطقه ایجاد کند.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه بندر فریدونکنار در ارتباط با کشورهای حاشیه خزر، جا دارد تا با زمینه‌سازی فعالیت برای رشد فعالیت‌های بندری حمل و نقلی از این موقعیت خدادای نهایت بهره را برده و در سایه تعامل دستگاه‌ها و با بهره‌گیری از بیشترین پتانسیل‌های دولتی و بخش خصوصی بستر مناسبی برای رشد و تعالی حمل و نقل دریایی و جاده‌ای فراهم کنند.

ناصری تصریح کرد: با افزایش فعالیت حمل و نقل ترانزیتی و با واردات کالا که می‌تواند علاوه بر جذب درآمد سرشار از سوی دولت با حضور بازرگانان، تاجران، رانندگان کامیون‌ها، ایجاد دفاتر حق‌العمل‌کاری و ترخیص کاری کالا ایجاد انبار و کسب درآمد انبارداری، میهمان‌پذیری و هتلداری، زمنیه اشتغال افراد جویای کار فراهم کند نهایت بهره را از این سرمایه ملی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل رسوب‌گذاری ماسه در بستر اسکله و عدم لایروبی آن کشتی‌ها در این بندر پهلو نمی‌گیرند که این امر به دور از اهداف فرامرزی استانداری، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه است.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار تاکید کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی حمل و نقل در توزیع ثروت و صنایع، گردش پول، تقسیم کار، رابطه شرایط سرزمین با قیمت و هزینه زندگی، بازرهای رقابت و غیره، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران به منظور اجرای وظیفه در تسهیل خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی، بازرگانان و واردکنندگان و توسعه تجارت فرامرزی، ساماندهی حمل و نقل در فریدونکنار و توسعه حمل و نقل به منظور تشویق حضور بیشتر بازرگانان و واردکنندگان در تیرماه امسال اقدام به راه‌اندازی این دفتر کرده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied