شمانیوز
شما نیوز

باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف 590 کیلوگرم تریاک از اعضای این باند در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف 590 کیلوگرم تریاک از اعضای این باند در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی امروز (20 بهمن) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به دنبال اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند بزرگ مواد مخدر در استان، از ماه‌ها پیش پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس موادمخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماه‌ها اقدامات کنترلی و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شد و در نهایت با تلاش شبانه روزی و حضور در استانهای مختلف بالاخره این باند شناسایی و چهار نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند با جدیت ادامه دارد.

امان اللهی از کشف 590 کیلوگرم تریاک از اعضای این باند خبر داد و اظهار کرد: همچنین سه دستگاه خودرویی که برای حمل این مواد استفاده شده بود، توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این محموله از مناطق شرقی کشور بارگیری شده و به استان آمده است، گفت: این مواد به صورتی بسیار ماهرانه در تانکرهای حمل روغن جاسازی شده بوده و با باز کردن پلمب روغن‌ها هم تشخیص مواد بسیار دشوار بود، زیرا مواد در وسط روغن‌ها جاسازی شده بودند و کشف آنها در بازرسی‌های طول مسیر بسیار دشوار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این امکان وجود نداشته که در طول مسیر در بازرسی‌ها بخواهند روغن‌ها را خالی و مواد را داخل آن کشف کنند و ما نیز پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی توانستیم محموله آنها را شناسایی و توقیف کنیم.

امان اللهی حجم کشفیات مواد مخدر استان را ظرف هفته گذشته بیش از 800 کیلوگرم عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تا به امروز نیز بیش از دو تن و 200 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه خط ترانزیت مواد مخدر محسوب نمی‌شود، گفت: بعضا محموله‌هایی از سمت جنوب می‌آید که از طریق کرمانشاه به استانهای غربی دیگر ترانزیت می‌شود، اما خط ترانزیتی گسترده و پررنگی در کرمانشاه نداریم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied