شمانیوز
شما نیوز

کشته شدن 55 نفر در معابر هرمزگان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: 55 نفر در 10 ماهه امسال جان خود را در تصادفات رانندگی در معابر درون شهری از دست داده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: 55 نفر در 10 ماهه امسال جان خود را در تصادفات رانندگی در معابر درون شهری از دست داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، سرهنگ محمد باقرسلیمی ظهر امروز(20 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران افزود: در10 ماهه امسال، تصادفات منجر به فوت 13 درصد، جرحی 15 درصد و خسارتی 68 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در مجموع 1933 فقره تصادف در هرمزگان به وقوع پیوسته است که در مقایسه با مجموع تصادفات سال گذشته 27 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، بیشترین افزایش وقوع تصادفات را در شهرهای رودان و میناب و کاهش وقوع را مربوط به شهرهای بندرعباس و قشم ذکر کرد و گفت: موتورسیکلت سواران با 58 درصد بیشترین نقش را در وقوع تصادفات درون شهری داشته‌اند.

سلیمی از توقیف چهار هزار و 898 خودرو و 11هزار و 417 موتورسیکلت در مدت 10 ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت 533 هزار و 671 تخلف از سوی پلیس راهور اعمال قانون شده است. بطور میانگین هر 30 ثانیه یک تخلف در شهرهای استان اعمال قانون شده است.

وی همچنین از توقیف 54 جلد گواهینامه به دلیل حد نصاب نمره منفی و 102 جلد گواهینامه در ارتباط با مصرف الکل و اعتیاد خبر داد و بیان کرد: در این مدت پنج هزار و 344 وسلیه نقلیه نیز با خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف شده‌اند.

رییس پلیس راهور استان همچنین از شماره گذاری چهارهزار و 985 خودرو نو شماره داخلی و دو هزار و 921 خودروی وارداتی خبر داد و گفت: در این مدت همچنین 22 هزار و 643 مورد نقل و انتقال پلاک و 25هزار و 805 فقره گواهینامه صادر شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied