شمانیوز
شما نیوز

آمریکایی‌ها اطلاعات کمی از توان ما دارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: اگر حملات تحریک آمیز آمریکایی‌ها در روز دستگیری سربازان‌شان ادامه داشت، مصیبتی به آمریکا و فرانسه وارد می‌کردیم که در تاریخ این کشورها دیده نشده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: اگر حملات تحریک آمیز آمریکایی‌ها در روز دستگیری سربازان‌شان ادامه داشت، مصیبتی به آمریکا و فرانسه وارد می‌کردیم که در تاریخ این کشورها دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار علی فدوی طی سخنانی در همایش حامیان انقلاب، اظهار کرد: در 22 دی که روز دستگیری آمریکایی‌ها در آب‌های سرزمینی جزیره فارسی بود آنها می‌توانستند قسمتی از توانمندی ما را که اتصال به قدرت خداوند دارد شاهد باشند. آنها در آن روز بعضی حرکات تحریک‌آمیز و غیرحرفه‌ای انجام دادند که اگر ادامه داشت مصیبتی به آمریکا و فرانسه وارد می‌کردیم که در تاریخ این کشورها دیده نشده است.

وی ادامه داد: آنها خیلی زود فهمیدند و نوع رفتار و گفتارشان تغییر کرد. در آن روز علاوه بر ناو آمریکایی یک ناو فرانسوی هم در ابتدا حضور داشت. فیلم‌های زیادی از روز دستگیری آمریکایی‌ها داریم که به موقع نشان می‌دهیم چون هر چیز را باید در زمان مناسبش پخش کرد.

فدوی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اطلاعات کمی از توان ما دارند که آن هم مسائلی است که خودمان خواسته‌ایم بفهمند و در رزمایش‌هایمان نشان داده‌ایم ولی قسمت اعظم توانمندی ما را زمانی می‌فهمند که برایشان دیر شده است.

وی با بیان اینکه توان نیروی دریایی سپاه عوامل مختلفی دارد، اضافه کرد: علاوه بر 14، 15 عامل مختلفی که توان نیروی دریایی سپاه را تشکیل می‌دهد یک عامل با بقیه متفاوت و مبنای ماست و آن عامل نیروی انسانی و پاسداران هستند. اگر پاسدار با همه مشخصه‌هایی که برایش تعریف شده نباشد بقیه عوامل کارکرد خودشان را ندارند.

فدوی همچنین تصریح کرد: سال‌های طولانی است که آمریکایی‌ها در دریا مقابل ما منفعل و در برابر انقلاب اسلامی در موضع دفاع هستند. خوی استکباری اجازه نمی‌دهد که مستکبرین در هیچ جایی در موضع انفعال قرار بگیرند مگر اینکه مجبور شوند. آمریکایی‌ها یک عامل یعنی زور را بیشتر از هر چیزی می‌فهمند چون همه اقداماتشان بر مدار زور شکل می‌گیرد و وقتی مطمئن می‌شوند که قدرتی در برابرشان قرار گرفته که زورشان به آن نمی‌رسد در برابرش تمکین می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: هر قدرتی که به قدرت لایزال خداوند اتصال پیدا کند با هیچ قدرتی قابل قیاس نیست. امام (ره) تا جایی که قلب‌ها اجازه می‌داد به گونه‌ای عمل می‌کرد که این مسأله تجلی پیدا کند. این ماهیتی است که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفته است.

فدوی در پایان گفت: کسی نمی‌تواند بگوید مسلمان‌ است و بر روال اسلام و انقلاب حرکت می‌کند اما دل، زبان و عملش با انقلاب نباشد؛ به خصوص وقتی انسان در جایگاهی قرار می‌گیرد که آن جایگاه مربوط به انقلاب اسلامی است ولی در زبان، دل و عمل به این مسأله باور ندارد خیلی خطرناک می‌شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied